Recenzie (2 939)
Búrlivé víno (2012) (seriál)
Mám rád pôvodné seriály , ale tieto nové " výtvory " sa akosi začali podobať na venezuelsko - argentínske somariny. Jednoducho je to slabučké a naivné !!!! Herci musia hrať , aby si zarobili - z niektorých sa stanú "hviezdy " , ktoré po prekročení hraníc nik nepozná a u nás sa idú s nimi bulvárne denníky pokakať... Toto je neskonalé blato...... hodnotím 5%.
Dobré světlo (1985)
Na rok 1985 odvážny film hlavne v erotike.. Film je celkom zaujímavý a z hercov je jasná jednotka výkon Karola Heřmánka. Film hodnotím 65%.
Kým si po nás príde (2007)
Film je založený na dobrom scenári ale predovšetkým na výbornom obsadení hlavných postáv. Nicholson a Freeman sa v tomto filme ukázali , ako jasné hviezdy. Aj keď stred filmu pôsobil ako reklama pre cestovnú kanceláriu, film je smutno - veselý , a naozaj ma zabavil.... Hodnotím 80%.
Císař a tambor (1998)
Príjemná rozprávka. Určite by sa dalo z tohto scenára urobiť viac!! Film hodnotím 55%.
Šumný Těšín (2001) (TV film)
Těšín poznám, je to zaujímavé mesto , ktoré je rozdelené riekou.Český Těšín má krásne námestie a Poľský Těšín je pekný pri súde a hlavnom námestí. Tento diel ma zaujal aj piesňou rodáka J.Nohavicu. Samozrejme, že bol výborný aj David Vávra. 75%.
Neobyčejná třída (1964)
Neobyčajná trieda je len priemerný film. Bolo v ňom strašne veľa kriku.. Zaujali ma mladučké herečky H.Čočková a E.Steimarová, ale aj L.Frej... Bohužiaľ iba 45%.
Kudy kam? (1956)
Pekný film. Keď si uvedomím, že sa natáčal v 50tych rokoch. Jasné, že sú tam vsunuté socialistické veci, ale v konečnom dôsledku je to slušná komédia s výbornými hercami .. Ja mu dávam 65%.
Geľo Sebechlebský (1981) (divadelný záznam)
Záznam z predstavenia SND. Klasické dielo s klasickým hereckým obsadením. Hodnotím 75%.
Žoldnieri spravodlivosti (2006)
Ach bože, čo to bolo...Aha to bol Segal....20%.
Kukačky (2008) (TV film)
Tak to je smola takto dopadnúť, ale aj to sa stáva.....60%.