Recenzie (2 104)
Enola Holmesová 2 (2022)
Má to akciu i viacmenej prekvapivé zvraty, no ako celok je to veľmi... no vlastne to nie je veľmi nič. Ledva ledva dopozerané.
Biely lotos - Ciao (2022) (epizóda)
Idk. Fajn herecka zostava a toninu asi nastavuju dobre, len... proste uz vieme, ze su vsetci bohati a nestastni, nak nemam az taku potrebu pozerat na nich niekolko dlhych hodin, kym par z nich neumrie.
Médium - Jackpot (2022) (epizóda)
Až na posledné minúty sa nič moc nedeje a neukazuje.
Údolie rytierov (2015)
Veľmi zlí herci, veľmí zlý príbeh. Pustilla mamka ku artám a aj tak som trpela. :(
Black Adam (2022)
Je to ok. Akcne. Rychlo zabudnutelne.
Médium - Pilot (2022) (epizóda)
Pretty cool. Celkom sympaticke (a atraktivne) hlavne postavy. Plenty of weird shit. Zaujem, co bude dalej.
So Help Me Todd - Co-Pilot (2022) (epizóda)
IDGAF, nuda, vypnuté v polke.
Mladý Sheldon - Passion's Harvest and a Sheldocracy (2022) (epizóda)
Ha. Už som ani nečekala, že sa pri Sheldonovi budem takto baviť. Nice one, obzvlášť Michael Trucco a jeho romantické kecy. :D
Před vraždou (2022) (seriál)
Par pritiahnuti za vlasy, ale ako celok si pozornost a zvedavost co bude dalej drzalo prakticky celu dobu. Dobry pocin.
Uklízečka - Hříchy otce (2022) (epizóda)
Myslim, ze jedine, co ma bavilo, bola dynamika mocneho mafioza vs. sikovnej zeny v nesnazich. Tu tato dynamika nie je a tak ostavaju len otravne postavy a same old problemy v ledva novom have. Myslim, ze som tu skoncila.