Recenzie (2 103)
The Last of Us - Long Long Time (2023) (epizóda)
Celý film v seriále.
Kaleidoskop - Žlutá (2023) (epizóda)
V polke prvej epizódy som to vzdala, pozrela ešte pár minút náhodnej inej, aby som pochytila princíp, a rozhodla sa, že za môj čas nestojí.
Rekrut - N. Š. J. P. (2022) (epizóda)
Premisa fajná, neposedný úprimný rookie not-operative, čo nemá šajnu, ako svet funguje. Ale čo ja viem, nejak to pre mňa nefungovalo. Choval sa ako pako a celé to nevyzbrojiť ho ani čriepkom informácie mi bolo proti srsti.
Avatar: Cesta vody (2022)
Bála som sa nudy, no užívala som si aj jednoduché plávanie a na akcie došlo až prekvapivo dostatok.
The Last of Us - Když se ztratíš v temnotě (2023) (epizóda)
Dost mi vadi dlzka, ale herci super, dej ma potencial...
Šialená noc (2022)
Skoro som to odpísala, keď si to zrazu začali užívať a prišlo aj pár pekných vražedných scén, keď som si naozaj hovorila "ho ho ho". Mix rôznych vianočných kultov s twistom je super a užívala som si to, škoda že nezaberajú z filmu (ešte) viac.
Pluk mizerů - Epizoda 1 (2022) (epizóda)
NIečo do seba to má, ale čo ja viem... asi by som potrebovala, aby sa príbeh posunul o kúsok ďalej, alebo aby postava, ktorá dostáva najviac screentime, naozaj urobila niečo zaujímavé, nie len mala attitude.
Blockbuster - Pilotní díl (2022) (epizóda)
Nuda. Odporúčam radšej Superstore (seriál) (2015).
Willow - Záhadný nepriateľ (2022) (epizóda)
Trochu nedospelé. Ale to by sa asi dalo povedať aj o filme. Herecky len tak tak. Neviem, môže byť sranda, ale nie som presvedčená, že chcem investovať ďalší čas, aby som si to potvrdila.
610 metrů nad zemí (2022)
Myslela som, že to bude o tom, ako sa pokúšajú zosunúť po hladkom stĺpe, nie len ako zavolať pomoc. Ale aj tak dostatočne napínavé.