Shadowverse
Japonsko,
2021, 24 min
Réžia:
Keiičiró KawagučiKamera:
Šigeteru AsakawaHudba:
Jošihiro IkeHrajú:
Gakuto Kadžiwara, Džun'ja Enoki, Kaede Hondo, Hajato Taja, Acumi Tanezaki, Jui Ogura, Júiči Iguči, Tošijuki Morikawa, Satoši Hino, Hitomi Nabatame, Moe Tojota, Takaši Kondó, Rei Macuzaki (viac)VOD (1)
Hrajú
Gakuto Kadžiwara
Japonsko
Najlepšie seriály:
Haikjú!! (2014) (seriál)
Džudžucu kaisen (2020) (seriál)
Tensei šitara slime datta ken (2018) (seriál)
Džun'ja Enoki
Japonsko
Najlepšie seriály:
Haikjú!! (2014) (seriál)
Kaze ga cujoku fuiteiru (2018) (seriál)
Kimecu no jaiba (2019) (seriál)
Kaede Hondo
Japonsko
Najlepšie seriály:
Kimecu no jaiba (2019) (seriál)
Šokugeki no Sóma (2015) (seriál)
One Piece (1999) (seriál)
Hajato Taja
Japonsko
Najlepšie seriály:
Haikjú!! (2014) (seriál)
Higaši no Eden (2009) (seriál)
Moje love story! (2015) (seriál)
Acumi Tanezaki
Japonsko
Najlepšie seriály:
Sósó no Frieren (2023) (seriál)
Kusurija no hitorigoto (2023) (seriál)
Šingeki no kjodžin (2013) (seriál)
Jui Ogura
Japonsko
Najlepšie seriály:
Kaičó wa Maid-sama! (2010) (seriál)
Sakurasó no pet na kanodžo (2012) (seriál)
Bůh žehnej tomuto nádhernému světu (2016) (seriál)
Júiči Iguči
Japonsko
Najlepšie seriály:
Šówa genroku rakugo šindžú (2016) (seriál)
Bakuman. (2010) (seriál)
JoJova prazvláštní dobrodružství (2012) (seriál)
Tošijuki Morikawa
Japonsko
Najlepšie seriály:
Ginga eijú densecu (1988) (seriál)
One Punch Man (2015) (seriál)
Kenpú denki Berserk (1997) (seriál)
Satoši Hino
USA
Najlepšie seriály:
Haikjú!! (2014) (seriál)
One Punch Man (2015) (seriál)
Kimecu no jaiba (2019) (seriál)
Hitomi Nabatame
Japonsko
Najlepšie seriály:
Vinland Saga (2019) (seriál)
Made in Abyss (2017) (seriál)
Samurai Champloo (2004) (seriál)
Moe Tojota
Japonsko
Najlepšie seriály:
Hibike! Euphonium (2015) (seriál)
Boruto: Naruto Next Generations (2017) (seriál)
Kjókai no kanata (2013) (seriál)
Takaši Kondó
Japonsko
Najlepšie seriály:
Fullmetal Alchemist (2003) (seriál)
Samurai Champloo (2004) (seriál)
Naruto: Šippúden (2007) (seriál)
Rei Macuzaki
Japonsko
Najlepšie seriály:
Mahó šódžo Madoka Magika (2011) (seriál)
Naruto: Šippúden (2007) (seriál)
Fate/Zero (2011) (seriál)
Nobujuki Hijama
Japonsko
Najlepšie seriály:
Ginga eijú densecu (1988) (seriál)
Initial D: Second Stage (1999) (seriál)
Initial D (1998) (seriál)