Reklama

Reklama

F1: Touha po vítězství - Série 4

(séria)
Dokumentárny / Športový
Veľká Británia, 2022, 6 h 52 min (Minutáž: 33–52 min)

VOD (1)

Epizódy(10)

Obsahy(1)

Další adrenalinová řada seriálu o závodech Formule 1, ve které do kokpitu zasedne dvacítka ostřílených veteránů i úplných nováčků. (Netflix)

Recenzie (31)

celticek 

všetky recenzie používateľa (k tomuto seriálu)

Další série, další nářez. Nemám rád Hamiltona, ale to jak se chová Horner a jak jezdí to prase Verstappen mě přinutilo držet palce Wolffovi a spol. Bottas je krásnou ukázkou týmovosti. Líbil se mi Tsunoda z Alpha Tauri. Ale potřebuje vyzrát. Největší pán je ovšem Günther Steiner z Haasu. Suverénně nejzábavnější postavička. ()

Stillborn83 

všetky recenzie používateľa (k tomuto seriálu)

Čakal som viac. Rozhodne. Zvlášť pri jednej z najnapínavejších (ak nie najnapínavejšia ever) sezón vo Formule 1. Človek ju sledoval so zatajeným dychom, nech už ste fandili komukoľvek a preto stačilo Netflixu z toho len čo najviac vyťažiť, pretože dramatický scenár písal sám život. Žiaľ, nestalo sa. A tak sa niekoľkokrát vraciame k havárii v prvej zákrute na Hungaroringu, xy krát sme v Monaku, atď, atď. Chýba tomu lepší koncept. Neviem, či podobne ako Max, ani tí, ktorí sa v tejto sérii neobjavili, nechceli, alebo to tvorcom len „len nevyšlo“. Je mi jasné, že všetko sa sústredilo na súboj Mercedesu a Red Bullu, ale aj tak. Keď tam bol Alpine, tak tam mali byť aj Aston Martin, a Alfa Romeo. A kto sledoval tú sezónu poriadne, nedozvie sa absolútne nič zaujímavé. Ok, aby som len nehejtoval, netušil som, že Norris s Ricciardom nemali najidelájnejšie vzťahy v McLarene. Každopádne, malo to jedno plus. Kto nemusel Christiana Hornera, tak ho bude neznášať ešte viac. Je to riadny ču*** ... Tak ostáva už len veriť, že v tejto sezóne „si ideme“ po ôsmy titul. Go Lewis, Go! ()

Reklama

Wally 

všetky recenzie používateľa (k tomuto seriálu)

Opět skvěle zpracovaná sezóna. Pro mne lepší než ta předchozí... Musím se omluvit Lewisovi...po těch sedmi titulech, politických kecech, BLM žumpě atd jsem si nepřál nic jineho než aby ho Max porazil.. Ale z dokumentu mi vyšlo, že Lewis je pan závodník a férový...zatimco Max je arogantní kretén. Největší čur*k v F1 je jednoznačně šéf Red Bullu Horner...tomuto zákeřnému a uplakanému týmu přeji jen defekty 😊! Pro mne v roce 2021 je vítězem Lewis... Jinak na pěkného vola vypadá i Russell a jako vždy nejvíce bavil Günther...škoda, že Haas je na tom tak špatně. ()

TeeAge 

všetky recenzie používateľa (k tomuto seriálu)

Sezóna F1 2021: najnapínavešia a najkontroverznejšia, ktorú som za posledných 25 rokov videl. Možno aj práve preto tentokrát Drive to Survive nemal šancu pokryť komplexnosť a dejovú nabitosť sezóny. Prvé tri série boli veľmi silné, pretože efektívne zdramatizovali súboje zo stredného pola, nakoľko o tituloch bolo vždy predčasne rozhodnuté. Ale sezóna, kde idú hlavní dvaja protagonisti krk po krku od začiatku do konca, (s bodovou vyrovnanosťou!!! do posledného závodu), je sama o sebe tak dramatickou sezónou, že skoro nepotrebuje ani Netflix spracovanie. --- Každopádne som si rád pripomenul v kvalitnom zostrihu a so špičkovým zvukom "niektoré" najikonickejšie momenty sezóny - na ktoré teda zostal čas :) ()

Trevor 

všetky recenzie používateľa (k tomuto seriálu)

Ak by som mal opäť od doby Miku Häkinnena začať opäť niekomu fandiť tak by to bol po dopozeraní štyroch sérii DTS rozhodol určite pre Landa Norrisa, ale ešte ľahšie by bolo vybrať si tím a jazdca ktorého by som rád nemal. Kamenná tvár Frankenstein Wolf. uplakaný Hamilton ktorému nepomohla ani celoročná podpora traťových komisárov a ich Mercedes. Ten telefonát Wolfa s vlastným dieťaťom, to bolo presne ako rozhovor Matky či Otca s deťmi v sérii Vychovaní vlkmi...úplný android bez emócií, ktoé ako tak prejaví iba vtedy keď sa z jeho uhla pohľadu ukrivdí jeho tímu. Vynikajúce spracovanie, v poslednej epizóde však chýbali však nejaké informácie o súbojoch ostatných tímov, ktoré boli načrtnuté v predchádzajúcich epizódach série. DTS určite stačí na to, aby mal človek o F1 dostatočný prehľad, aj keď s ročným odstupom. 90+% ()

Galéria (32)

Reklama

Reklama