Posledné recenzie (1 376)
Tábor tigrov (2000)
Farrellovi jsem nevěřil a helemese - irský hezounek tu podal nejlepší výkon, jaký jsem od něho viděl. Chvílemi mi to připadlo jak Frajer Luke s Newmanem. Ovšem mnohem hlubší. Ideální stopáž. Nemá to vlastně hluché místo. Filmů s vietnamskou tématikou je dost, ale tohle se dá určitě doporučit. Nechápu, že mi to unikalo. Výborné.
Šéf (2014)
Pohodová rodinná komedie. Žádný spektákl. Skvěle vypadající jídlo a kotel klasického rapu (ikdyž hodně zremixovaného). "Zápletka" se sociálními sítěmi je dost mimo, ale budiž. Nechápu, jak Favreau přemluvil ty známé herce/herečky. Už teď si z toho nic nepamatuji:)
Problém tří těles (2024) (seriál)
Moc jsem se na to těšil, kniha je totiž skvělá. Byl jsem zvědavý, jak si filmaři poradí se zpracováním. Děj je totiž celkem vědecký a složitý, je tam i příliš mnoho postav:) Možná jsem měl začít čínskou verzí, kterou sjíždím teď. Každopádně - vizuálně je to moc hezké, ale ten kdo předlohu nezná bude asi hodnotit velmi negativně. První série zpracovává první knihu trilogie, takže mimozemšťany ještě nevidíme. I samotná simulace Problémů tří těles je dobře udělaná. Vadí mi ta pyskatá herečka. Je hezká, ale ono nestačí jenom pootevřít pusu a hledět jak ryngla:) Dal bych tomu 3 a 1/2, průměrné to není. Chce to větší drive. Věřím, že se to v další sérii zlepší.