Reklama

Reklama

Banda

(seriál)
  • USA The Boys
Trailer
USA, (2019–2024), 32 h 17 min (Minutáž: 54–68 min)

Predloha:

Garth Ennis (komiks), Darick Robertson (komiks)

Hrajú:

Karl Urban, Jennifer Esposito, Jack Quaid, Erin Moriarty, Tomer Capone, Laz Alonso, Jessie T. Usher, Chace Crawford, Dominique McElligott, Karen Fukuhara (viac)
(ďalšie profesie)

Série(4) / Epizódy(32)

Obsahy(1)

Seriál The Boys, adaptován z komiksové předlohy stejného názvu a vytvořen hercem a režisérem Sethem Rogenem, je zasazen do alternativního vesmíru, kde jednotlivci obdaření supermocí jsou uznáváni širokou veřejností jako superhrdinové. Tyto superhrdiny vlastní silná společnost Vought International, která je prodává a zpeněžuje. Tito superhrdinové se ve svém osobním životě chovají arogantně a rádi zneužívají svoje superschopnosti. Seriál sleduje primárně dvě skupiny: Sedm, neboli přední tým superhrdinů Vought International a skupinu The Boys, která se snaží zničit tyto zkorumpované superhrdiny. Skupina The Boys je vedena Billym Butcherem (Karl Urban), který nenávidí všechny superhrdiny a skupina Sedm je vedena egoistickým a nestabilním Homelanderem (Antony Starr). Mimo jejich konflikt sleduje seriál také nové členy každého týmu: Hugh "Hughie" Campbell (Jack Quaid), který se přidá ke skupině The Boys hned poté, co jeho přítelkyně je zabita jedním ze skupiny Sedm, a Annie January/Starlight (Erin Moriarty), která se přidá do skupiny Sedm, ale v zápětí zjišťuje, že superhrdiny, které obdivovala, se nechovají tak, jak si představovala. (Richard.Jezd)

(viac)

Diskusia

dragon94

dragon94 (hodnotenie, recenzie)

ramislav

Celkově se jim z těch opravdu zajímavých postav nedaří moc vytřískat. Vůbec nejhůř dopadl Lamplighter Shawna Ashmora, kterej měl strašně velkej potenciál na to posunout děj a oni ho po dvou epizodách odpravili.

Kincl

Kincl (hodnotenie, recenzie)

I přesto, že je to podle komiksu, který jsem nečetl. Tak by poslední nějaká série mohla být z podobného Světa jako byla podtitulková scéna v Justice league :) Postapo. Svět :)

cernakus

cernakus (hodnotenie, recenzie)

Jen mně mrzí, že Ackles se v této sérii nevrátí. Hodně jsem si zrovna tu jeho svini oblíbil.

na príspevok reagoval ramislav

cernakus

cernakus (hodnotenie, recenzie)

No čtyřka nám potemní, ale já říkám konečně, protože už fakt bylo na čase příběh posunout k finální konfrontaci zla s arcizlem.

Kincl

Kincl (hodnotenie, recenzie)

Joo nevěděl jsem, že tam bude Morgan. Snad všem zavaří a přežije celou sérii :D

LizianShaw

LizianShaw (hodnotenie, recenzie)

Doufám, že mu dají pořádnou roli.

Prý už měl být ve třetí sérii, jako ten starší propagátor Supe-komiksů, který poskytoval Soldier-Boyovi azyl. 

To je podle mě pro JDM moc malá role, na to jaký má talent.

na príspevok reagoval Knowho

cernakus

cernakus (hodnotenie, recenzie)

Yoshitsune

Nevím kde jsi tu definici zkopíroval, ale psal ji někdo kdo si jen myslí, co je psychopatie, nikoliv ví. V podstatě všichni Panáci trpí psychopatickou poruchou a to citovou, morální a většina z nich i sadistickou. Homík k tomu má navíc sexuální psychopatii. Noirova psychopatie je morální a citová. To bylo nádherně vykresleno, když v úvodníku druhé série vyvraždil tu arabskou rodinu, aby si vzápětí hrál s jediným přeživším toho masakru.

Ostatně, každý zabiják ať už je to nájemný vrah, voják, fízl, řezník a nebo prostě jen mrzký vrahoun, je psychopat. Bez morální a citové psychopatie totiž člověk v příčetném stavu nedokáže zabít jiného člověka a v podstatě ani zvíře (pokud mu nejde o samotné přežití, proto jsou rasové, řezníci, lovci, hajní atd. obvykle psychopati). Ostatně, základem každého zabití je nedostatek empatie. Více méně základní rozpoznávací prvek psychopatické či sociopatické poruchy.

Tedy závěr je, že Black Noir byl psychopat. Sice takový, kterého by jsi si oblíbil, ale byl.

Jinak psychopatie není zase tak vzácná. Odhaduje se, že mezi vedoucími pracovníky ať už v soukromé nebo veřejné sféře je více jak čtvrtina psychopatů. V podstatě celý náš svět ovládají psychopati. Protože co vrcholový politik, to v lepším případě psychopat v horším rovnou sociopat :-)

na príspevok reagoval Jaroslaf

Ouwen

Ouwen (hodnotenie, recenzie)

Jaroslaf

Hmm, úplně nesouhlasím.

Ano, je to fakt grázl a psychouš, ale ta scéna kdy vidí jak jeho syn to psychicky nedává když byli na tom comic conu? a radši si ho vzal a nechal ty lidi tam... to byla jedna z mála scén, u který Homelander dokázal soucítit s tím, že jeho syn je pod tlakem, protože HL sám ví jaký to je.

Myslel jsem si, že HL miluje svého syna kvůli tomu jaký má schopnosti, ale přijde mi že ho... fakt upřímně má rád. Viz ten konec třetí série.

Jaroslaf

Jaroslaf (hodnotenie, recenzie)

Souhlasím, jediný téměř psychopat v seriálu je Homelander, který naprosto pozbývá schopnost empatie a vcítění se do druhých a nesleduje zájmy nikoho jiného než ty své. V kombinaci s jeho extrémním narcismem a démonickým projevem Anthony Starra se i proto jedná o imho nejzábavnější postavu seriálu. Ještě mě baví že Anthony Starr mu ale dodal jakýsi vnitřní žal, kterým normálně psychopati nedisponují, u Houmlendra lze občas pozorovat lítost, že musí některé spojence zabít, takže úplně stoprocentní psychopatická osobnost taky není.

na príspevok reagoval Ouwen

Yoshitsune

Yoshitsune (hodnotenie, recenzie)

cernakus

"Psychopat je člověk, který nemá strach, nemá pocity viny ani empatii, i když o ní dokáže mistrně mluvit; překračuje sociální normy. Jde mu o moc a kontrolu. Skvěle k tomu používá manipulaci. Dokáže však být velmi charismatický, vycítí vaše potřeby a slabiny". 

 

Noir rozhodně nebyl psychopat, věrný zabiják to jo, ale né psychopat. 

na príspevok reagoval cernakus

cernakus

cernakus (hodnotenie, recenzie)

Yoshitsune

jsi prostě dobrák od kosti :-D 

Ale jo, v podstatě když si odmyslíš, že Noir byl vraždící psychopat odjakživa, tak byla jeho příběhová linka dost smutná. 

na príspevok reagoval Yoshitsune

cernakus

cernakus (hodnotenie, recenzie)

Jaroslaf , Yoshitsune

zbytečně se mrskáš. Nepamatovat si nějaké detaily ze seriálu je vcelku normální. Nenormální je si je naopak pamatovat :-D

 

Yoshitsune:

V tomhle seriálu není koho litovat. Jeden zmrd vedle druhého. Možná tak Annie a Hughie nejsou úplní šmejdi a jde se s nimi občas ztotožnit. I ten Homíkův spratek se nakonec ukázal jako protozmrd. Trochu jsem doufal, že Noir zhebne na tu mandlovou pochoutku, co do něj ve dvojce narvala Maeve. Bylo by to náramně legrační a v duchu celé téhle taškařice.

na príspevok reagoval Yoshitsune

Yoshitsune

Yoshitsune (hodnotenie, recenzie)

Jaroslaf

Na jednu stranu mi ho bylo líto, díky tomu dovysvětlení, jsme mohli vidět že měl větší ambice než být poslušným zabijákem a že chtěl odhodit masku, protže byl hezkej a měl dobrej hlas. To vše padlo, když Soldier Boy z jeho obličeje udělal propečený steak a veškeré jeho sny a vidina, že bude hvězdou, letěla do koše, nemluvě o tom, že na masce byl závislý. 

na príspevok reagoval cernakus

cernakus

cernakus (hodnotenie, recenzie)

Jaroslaf

No to tedy měl. Jen jsi je asi zapomněl. Například v první sérii vyvrhnul po krátkém boji Kimiko. V druhé měl celý úvodník s mimořádně kvalitními "glory kills". Ve druhé měl asi nejvíce prostoru a byl pro Bandu opravdovou hrozbou. V třetí sérii to pak bylo o motivech a historii postavy, tak se ti možná zdálo, že toho bojoval málo, ale musíš vzít v potaz taky kresleného Black Noira.

S1

https://youtu.be/LJPBrwjTZoM

S2

https://youtu.be/4uaN0PVAjVo

S3

https://youtu.be/nHDNXpoenEM

na príspevok reagoval Jaroslaf

Jaroslaf

Jaroslaf (hodnotenie, recenzie)

....Jinak ale Black Noir jedna z nejzbytečnějších postav? Když jsem nad tím přemýšlel, on v seriálu snad nepředvedl VŮBEC nic. Otázka je, proč tam vůbec byl.

na príspevok reagoval cernakus, Yoshitsune

Jaroslaf

Jaroslaf (hodnotenie, recenzie)

LizianShaw

Hah, to je vynikající nápad, Homelander by mě dost bavil jako týpek bez jakýchkoliv schopností, který musí chodit hákovat někam do kanclu :D Nejspíš by z toho okamžitě spáchal sebevraždu .))

Jaroslaf

Jaroslaf (hodnotenie, recenzie)

S P O I L E R 

Neví tu někdo proč Black Noir viděl kolem sebe animovaný postavičky? Byl jakože odjakživa narušenej, nebo to měl z toho jak mu soldier boy rozmlátil hlavu na kusy?

na príspevok reagoval dragon94, Yoshitsune

LizianShaw

LizianShaw (hodnotenie, recenzie)

Snad se Jensen Ackles ještě vrátí, protože jen 4 epizody je pro tak charismatického herce je málo.

Užíval jsem si s ním každou vteřinu.

LizianShaw

LizianShaw (hodnotenie, recenzie)

Finále se podle mě dost vydařilo, ikdyž mohlo být i lepší, kdyby se Noir přidal do "všichni proti všem" akce.

Mrzí mě jen, že jsou všichni v podstatě zase na začátku. Snad každému bylo jasné, že Homelander to přežije, ale mohli mu to aspoň trochu znepříjemnit.

Já tipoval, že Soldier-Boy sebere schopnosti Homelanderovi, a celou následující sérii by se snažil Homelander přežít těžké podmínky smrtelníků. Naopak Soldier-Boy by převzal roli velitele Sedmičky, a byl by to možná ještě větší svině než Homelander.

na príspevok reagoval Jaroslaf

FrankSusta

FrankSusta (hodnotenie, recenzie)

Chtěl bych se zeptat, zda by mi někdo kdo četl komiksy mohl říct, jestli je nějaký rozdíl mezi The boys Volume 1 a The boys Omnibus Vol 1?

na príspevok reagoval Knowho

dragon94

dragon94 (hodnotenie, recenzie)

Navíc mě jako divákovi je přece jedno jestli to dělal henten nebo henten. To z toho nedělá o nic lepší ani horší seriál.

dragon94

dragon94 (hodnotenie, recenzie)

cernakus

Posun ve 3 řadě nebyl nijaký. Postavy od prvních 3 epizod 1. série neustále stojí na místě.. A tvůrci to pořád dokola recyklují a recyklují.. Staví seriál na tom, že je "jiný" dospělejší, krvavější, ale ve finále je vlastně úplně stejný jako ostatní.. Dokonce bych i napsal, že horší, protože narozdíl od ostatních superhero počinů vůbec nikam nevede.. Všechno je to jen pozlátko, které je uvnitř naprosto prázné...

Ale tahaj to nahoru herci a efekty. A 1-2 povedené epizody na sérii.

Argument že to jinak být ani nemohlo, protože to dělá Kripke.. Je absolutní blbost. Ano Supernatural sice fungovali na stejném principu, ale měli 23 epizod na sérii a né 8..

U kratších sérií se holt očekává vyšší kvalita, protože je není třeba tak netahovat. Navíác tenhle princip byl špatně už u SPN.

Ouwen

Ouwen (hodnotenie, recenzie)

Yoshitsune

Jenže když jsem viděl pro srovnání komiksovou bitku mezi Meave a HM, tak jí podstatě urval hlavu jedným úderem, mezi tim co ona si o něj zlomila meč. Byl bych rád kdyby seriál právě udělal HM takhle strašidelnýho, ale po tom co jsem četl ty vyjádření toho tvůrce mi je jasný, že na to kašle.

na príspevok reagoval Yoshitsune

Yoshitsune

Yoshitsune (hodnotenie, recenzie)

Tak Homelander a celá sedmička i kdyby byla při plné síle, sou v podstatě hrozný slabky, ale ani né tak ve schopnostech, nebo v jejich bojových dovednostech, ale jejich ega, nafoukanost a nabubřelost, že je nic neporazí. Však základní uspukuepní Avengers by je sundalo jak nic, protože v Avengers mají jasně dané role, vůdce, podpora, svaly, atd a každý člen ví co má dělat. Nemluvě o vývoji členů Avengers, kteří šli do sebe a v mnoha směrech se z nich stali lepší verze, než byli na začátku, tak sedmička si hraje kažý sám za sebe. 

na príspevok reagoval Ouwen

Súvisiace novinky

Co Matthew Vaughn plánuje s Kick-Ass a Kingsmany?

Co Matthew Vaughn plánuje s Kick-Ass a Kingsmany?

25.01.2024

Zanedlouho přistane v kinech akční jednohubka od Matthew Vaughna s názvem Argylle: Tajný agent. Jakmile pak má režisér na kontě nějaké oblíbené franšízy, je nasnadě, že na ně budou padat dotazy při… (viac)

NEJ roku dle TOP uživatelů a adminů ČSFD

NEJ roku dle TOP uživatelů a adminů ČSFD

30.12.2023

Rok 2023 se uchýlil ke svému konci a přišel tedy čas, abychom vám stejně jako v předešlých letech opět představili výroční topky tří filmů a případně taky tří seriálů podle některých z… (viac)

The Boys dostávají mexický spinoff

The Boys dostávají mexický spinoff

29.11.2023

Amazon sype peníze do všeho, co se alespoň trošku hýbe. U Citadely a Prstenů moci se rozhodně na ničem nešetřilo a v rozpočtech létaly obří cifry, že by se to ale promítlo do výsledných kvalit… (viac)

Nový Spawn v roce 2025

Nový Spawn v roce 2025

02.10.2023

Jedna z nejskloňovanějších komiksových postav vůbec, Spawn Todda McFarlanea, se dodnes kupodivu dočkala pouze jedné hrané adaptace s Michaelem Jai Whitem z roku 1997 a jednoho animovaného seriálu z… (viac)

Reklama

Reklama