Obľúbené seriály (10)
Peep Show (2003)
Simpsonovci (1989)
Famózní věc. Na Simpsonovi se dá prostě koukat pořád dokola, i přes trochu slabší poslední série.
Banda (2019)
Česká soda (1993)
Krásný nekorektní časy...
Ash vs Evil Dead (2015)
So bloody and funny! Jen ty finální bitky by to chtělo doladit, a to v každý sérii.
Akty X (1993)
I want to believe...
Rick a Morty (2013)
Je to trochu zbytečně víc vulgární, ale jinak dokonalý a neuvěřitelně dobrodružný. Nejslabší je první série, celkem nezvyklý.