Recenzie (1 269)
Reacher - Season 2 (2023) (séria)
Slabsi jak 1serie, kvuli pribehu - zacne se tu motat vic postav a Reacher uz neni stredem pozornosti, takze nema tolik prostoru na hlasky a bejt vtipnej, ale obcas tam je granat jako svin..skvely gagy jsou tu ale od ostatnich a je to pora fajn..tesim se na 3serii na snehovou bouri 🤌 4/5 amazon ma ted fakt asi nejlepsi series 😇
Reacher - Season 1 (2022) (séria)
Plna palba, tohle sedne snad kazdymu - hrozne dobre napsana a drsna kriminalka, ktera neztraci na otackach... zkracene deadpoolovsky humor a ignorantstvi + brutalni nekompromisni gore, na detailech zalezi a davam 5/5 🤌
Fallout (2024) (seriál)
naprosta pecka tyvole!
Halo - Svatyně (2024) (epizóda)
to je zase na strel jak hovado.. zase mam chut na celou herni serii 😇
Obchodníci s bolestí (2023)
emily a evans a podvody,intriky, lzi a povrchni lidi..bylo to celkem utahany..idealni jednohubka na netflix
Priatelia z dovolenky (2021)
Super komedie, kterou proste zase taha Cena 😂 ten kluk je fakt blazen.. on a bautista jsou fakt jediny kluci co prisli z WWE do filmu a delaj radost.. 🤌 blazniva dovolena 😂
Ricky Stanicky (2024)
Cena je buh, tahne to cele...pochcal jsem se
Miluje ma, nemiluje ma (2023)
Dobra sranda 🥳 Zpetne davam 4/5 protoze to bylo fakt top, tesim se az se na to podivam znova..na tyhle prekrasny nadlidi 😂 zatim nejvetsi komedie roku. 🫴
Out of Darkness (2022)
jsem zklaman 😞
The Walking Dead: The Ones Who Live - Years (2024) (epizóda)
Tak strasne jsem tomu neveril, a celej svet WD jsem nesnasel, protoze co udelali s postavama a co se ztoho stalo za komedii jsem proste nedaval... nejdriv byl fear, kterej me bavil do 3serie. Dalsi byl negan s maggie coz byl 1dil dobrej a zbytek pruser a Daryl, ktomu se taky nechci vyjadrovat.. tohle byla posledni nadeje jak to zachranit a ja tomu uz neveril..no opak je pravdou - tohle je uplne jina liga - konecne to nekdo pochopil kurva a snad to vydrzi pres vsech 6epizod. Osobne porad, ale nechapu proc to nataci jen v 1080p. :(