Posledné recenzie (202)
X-Men '97 - To si pamatuj (2024) (epizóda)
,,My name is Gambit, mon ami...remember it." Aneb tohle už není detskej seriál, ale něco mnohem víc. Nemám slov. Naprostá dokonalost. 10/10
Aquaman a stratené kráľovstvo (2023)
Takový klasický superhrdinský průměr. Jednička se povedla mnohem líp, jak příběhem tak i vizuálně. Celý film převážně tahá Patrick Wilson (jak už to u filmu s ním bývá) a ostatní herci...no...asi v tom filmu budou ale nejsou vůbec nijak výrazný. Tenhle film je vlastně kopírka Thora 2, jenom s tím rozdíl že místo světů z Norské mytologie je tu Atlantida a charaktery Thora a Lokiho se prohodili (ne, vážně mi nevymluvite že Aquaman se tady nechová jako Loki, po osvobození Orma z vězení, a naopak Orm chovající se jako Thor). 6/10 Asi smutný konec DCEU, ale kvalitně je na tom s DCEU celkově stejně.
Madame Web (2024)
Tak tenhle film moc filmovej teda nebyl. 4/10
Posledný denníček (6)
Evil Dead Maraton (25.7.2023)
Evil Dead