Reklama

Reklama

Banda

(seriál)
  • USA The Boys
Trailer 1
USA, (2019–2024), 32 h 17 min (Minutáž: 54–68 min)

Predloha:

Garth Ennis (komiks), Darick Robertson (komiks)

Hrajú:

Karl Urban, Jennifer Esposito, Jack Quaid, Erin Moriarty, Tomer Capone, Laz Alonso, Jessie T. Usher, Chace Crawford, Dominique McElligott, Karen Fukuhara (viac)
(ďalšie profesie)

Série(4) / Epizódy(32)

Obsahy(1)

Seriál The Boys, adaptován z komiksové předlohy stejného názvu a vytvořen hercem a režisérem Sethem Rogenem, je zasazen do alternativního vesmíru, kde jednotlivci obdaření supermocí jsou uznáváni širokou veřejností jako superhrdinové. Tyto superhrdiny vlastní silná společnost Vought International, která je prodává a zpeněžuje. Tito superhrdinové se ve svém osobním životě chovají arogantně a rádi zneužívají svoje superschopnosti. Seriál sleduje primárně dvě skupiny: Sedm, neboli přední tým superhrdinů Vought International a skupinu The Boys, která se snaží zničit tyto zkorumpované superhrdiny. Skupina The Boys je vedena Billym Butcherem (Karl Urban), který nenávidí všechny superhrdiny a skupina Sedm je vedena egoistickým a nestabilním Homelanderem (Antony Starr). Mimo jejich konflikt sleduje seriál také nové členy každého týmu: Hugh "Hughie" Campbell (Jack Quaid), který se přidá ke skupině The Boys hned poté, co jeho přítelkyně je zabita jedním ze skupiny Sedm, a Annie January/Starlight (Erin Moriarty), která se přidá do skupiny Sedm, ale v zápětí zjišťuje, že superhrdiny, které obdivovala, se nechovají tak, jak si představovala. (Richard.Jezd)

(viac)

Diskusia

Ouwen

Ouwen (hodnotenie, recenzie)

cernakus

SPOILER:

Ta ironie s tim záporákem; celej seriál nám je cpáno jak na Homelandera se zkusila snad každá zbraň a nic na něj nezabralo. A tvůrce seriálu pak poví, že "no kdyby ta bitka pokračovala dál mezi Meave a Homelanderem, asi by ona i vyhrála". WTF?

Já chápu, že je silná a že je to členka sedmičky, ale cmon. Homelander má bejt absolutně nezničitelnej, tanky buldozér. Upřímně, přijde mi že ačkoliv Starr hraje fantasticky a děsivě, už z něj nejde strach protože je lehce zranitelnej.

 

Do příští série budu fandit Soldier Boy protože on jedinej měl nějakej rozum v tom finále. MM, Butcher, Hughie, Starlight, Kimiko, Frenchie... tahle celá banda se může jít vycpat po tom posledním díle. Homelander je hlavní hrozba, né Soldier Boy. SB má PTSD a občas chlastá a klátí starý ženský, ale sám o sobě nezabil žádný civilisty dokud mu někdo netrignul to PTSD.

Homelander támhle zabijí stovky civilistů a oni se rozhodnou bojovat proti SB. To je takovej scénáristickej bullshit, že to není možný.

cernakus

cernakus (hodnotenie, recenzie)

dragon94

Jak už řekl Ouwen, prakticky se mýlíš. Posun v třetí řadě byl zásadní, akorát v poslední epizodě zařadili zpátečku a vrátili to do "starých kolejí", tedy toho stavu jak popisuješ ty.

Ovšem ono stačí se podívat na to, kdo je "tvůrcem" a dojde ti, že to ani jinak nemůže být. Kripke točil furt stejné motivy v Supernaturalu 15 let, jen postupně přidával na moci záporáků (až nakonec Sam se Soldier Boyem, ehm tedy Deanem, odkráglovali samotného Boha).

Pokud na to Kripke dostane prachy, tak klidně bude točit Boys stále dokola dalších 10 let. Ale IMHO na to prachy nedostane, protože Boys mají přecejenom vyšší náklady.

na príspevok reagoval Ouwen, dragon94

Ouwen

Ouwen (hodnotenie, recenzie)

dragon94

Můj názor je takovej ,že třetí série nabídla hodně směrů kam dál, ale poslední díl spláchl vše do záchoda a když jsem četl co k tomu vše říkal tvůrce seriálu, tak to byl fakt solidní masakr jaký nesmysly vytahoval.

dragon94

dragon94 (hodnotenie, recenzie)

No konečně začíná seriál dostávat hate, který si zaslouží už snad od první série. Ano je to drsné, ano je to úchylné, ano má to skvělé CGI, ale příběhově to už od první série přešlapuje stále na místě. Žádná postava se nikam neposunula. Banda už v první sérii skoro půl série jen proseděla na zadku. Ve druhé sérii se hodně povedl díl z toho blázince pro panáky, ale pak vlastně stejně nakonec nic moc.. A 3 série děj neposunula vůbec nikam. Vše je zase stejné jako to bylo na konci druhé série. Linka Kimiko a Frenchie v téhle sérii byla totálně mimo děj a vlastně nikam nevedla. MM je zbytečný stejně jako v předchozích sériích. Butcher dělá pořád to samé. Homelander taky pořád to samé... Deep za celou řadu akorát ojel oliheň a A-Train tam měl tu menší linku s bráchou... Meave na půl série uklidili. Star-Light tam byla jen, aby měl kdo s Butcherem nesouhlasit... A zbytek neudělal absolutně nic.

Třeba se tvůrci probudí a začnou seriál stavět i na něčem jiném než je recyklování neustále stejných scén a na co největšímu množství střev a úchyláren.

na príspevok reagoval Ouwen, cernakus

Karlosz

Karlosz (hodnotenie, recenzie)

V pořádku, klidně ať se to točí dokola, jen když bude více bizáru, krve a střev na zdi. 

Kincl

Kincl (hodnotenie, recenzie)

Je pravda, že díky tomuto dílu se vlastně pojede zas od začátku skoro. 

Ouwen

Ouwen (hodnotenie, recenzie)

Nehorázný jak tvůrci dokázali během jedné epizody spláchnout úplně všechno do záchodu. Nejen ten děj, progres ale i veškeré ty kecy kolem nějakého vývoje apod. Jedinej komu nyní fandím je Soldier Boy, ten zbytek je po tom finále bez vykupujících kvalit.

W.Dow

W.Dow (hodnotenie, recenzie)

Tak já to mám naopak, první dvě série mě bavily víc, třetí mi přišla o dost slabší, už to s tím násilím a nahotou přehání jenom aby prostě měli čím zaujmout a předčili minulé série, a asi s každou následující to bude v horší v tomhle. 

F50Ferrari

F50Ferrari (hodnotenie, recenzie)

Tak 3. řada za mnou a konečně to za něco stálo, ani jsem to po dvou řadách už nechtěl moc sledovat, ale tahle řada byla pro mě o dost lepší, než předešlé dvě. Postavu kterou mám nejradši je rozhodně Starlight a ve třetí řadě ji to taky mnohem víc slušelo, obzvláště když nebyla ve svém superhrdinském úborku, tak fakt pěkná ženská :)

Paul_cz

Paul_cz (hodnotenie, recenzie)

Souhlasim že finále bylo na poměry Boys slabý a bezkoulový. Respektive celkově sezóna byla slabší, ani ten Herogasm nebyl tak over the top jak měl bejt. A to že A-train má umřít....a nic. Jeho brácha má umřít....a nic. Maeve má umřít...a nic. Soldier Boy má umřít...a nic. No tak to holt odsral random protester. Což teda mě přišlo docela vtipný, ne že ne, takový to uvědomění "I can be evil?" naplno.

Celkově mě to furt baví, Starr je prostě geniální Homelander, ale žádná scéna z druhý ani třetí se nevyrovnala letadlu a Rock the Casbah v první sezóně.

cernakus

cernakus (hodnotenie, recenzie)

no Kripke na konci třetí série ztratil koule a začal se v tom topit. Prvně nemá odvahu odstraňovat postavy a zároveň se zřejmě počítá s nastavováním kaše, takže si nechce postavy, které zaujmuly zcela vyplýtvat a že SB zaujmul o tom žádná. Dean je prostě Dean a ne nadarmo an něm stála půlka popularity Supernaturalu. Ovšem v duchu dosavadního vývoje jsem opravdu očekával, že ho v rámci in-universe logiky nechají zemřít stejně jako Královnu. A speciálně ona měla zhebnout na 100%. Vyjma toho, že byla vystavena malé atomovce, byla hlavně vystavena té superschopnosti rušící magii, kterou SB disponuje. Tudíž neměla pád z stovek metrů přežít. S ohledem na to, že už není panák, důkaz o jejím přežití vymazán, je jasné, že dostala happyend. Jenže to mi prostě na Bandu nesedí. To je příběh, kde sráče a zmrdy nahrazují ještě větší sráči a zmrdi a dobrý je tam leda tak jablečný koláč. Bez šťastných konců.

Jako velký problém pak vidím poslední, na sílu implementovanou, zcela zbytečnou a opět out-of-universe scénu. Doufám, že takové úlety si pro příště odpustí a charaktery se budou chovat v mantinelech daných svými charakterovými vzorci.

Stále to byla letos jízda, ale ten poslední díl se jim fakt úplně nepovedl.

Karlosz

Karlosz (hodnotenie, recenzie)

Dobrej konec, ale čekal sem, že chcípne víc postav. Každopádně doufám, že toho malýho zmrda příště rozkuchaj na sračku. 

Kincl

Kincl (hodnotenie, recenzie)

SPOILER: tak jak to teď bude? Soldier boy se spojí s Homelanderem a BlackNoir je oba sejme? :D 

Uživateľ Readyxx zmazal svoj príspevok.

m5rk

m5rk (hodnotenie, recenzie)

Druhú sériu som dopozeral len tak tak ale tretia to úplne odpálila, teším na ďalšie časti

Ouwen

Ouwen (hodnotenie, recenzie)

dragon94

Ta linka mě taky moc nebaví, ale upřímně, celá sedmička je dost rozpadlá, Homelander má zničený ego, nyní o něm vyšla pravda najevo, Soldier Boy zápletka s MM nabírá na obrátkách, rozkol mezi Starlight a Hughie.. za mě se tam nyní toho děje hodně a dost linek eskaluje. To jsem to chtěl po druhé sérii vzdát, ta byla bídná

dragon94

dragon94 (hodnotenie, recenzie)

Ouwen

No ono jako to působí hustě, protože do teď se nic moc nikam neposouvalo. Na druhou stranu je tu linka Frenchie a Kimiko.. a ačkoli mám Frenchieho asi nejradši tak to je jedna z nejdebilnějších a nejnudnějších linek vůbec. Která se navíc vůbec nikam neposouvá.

na príspevok reagoval Ouwen

Ouwen

Ouwen (hodnotenie, recenzie)

Ten poslední díl byl absolutní bombice a nehorázně se scénáristi dokázali vytáhnout co se týče třetí série. Tolik motivů se posunulo vpřed, dostali jsme solidní akci a pořádné konfrontance.

na príspevok reagoval dragon94

cernakus

cernakus (hodnotenie, recenzie)

FrankSusta

Fakt tě zajímají superschopnosti kanonefuteru, co byl v seriálu jen aby brutálně zhebl?

Plus mohl by jsi si to dohledat sám na fandom/wikia stránkách. Určitě to tam bude.

Obecně platí, že každý panák má nadliskou sílu, rychlost, výdrž, smysly a regeneraci. Pak samozřejmě jsou specifické superschopnosti, které jsou mezi panáky unikátní (například schopnost ovládat EM pole u Starlight nebo extrémní rychlost u A-trainu). I Háčko, který po píchnutí dočasného véčka má jako unikát teleportaci, byl zároveň dost silný na to, aby udržel jednu pracku Homíka na zemi.

Supersonic byl tedy ke svým běžným panákovitým schopnostem vybaven superschopností tlesknout tak rychle, že vytvoří nadzvukovou vlnu, která má ničivé účinky (proto Supersonic). Jeho předloha v komiksu nemá žádné superschopnosti vyjádřeny.

Blue hawk nemá žádnou předlohu v komiksu, jedná se o originálního panáka pro seriál. Jeho unikátní superschopnosti nejsou vyřčeny, ani naznačeny, takže má nejspíše jen klasické panákovské schopnosti, zejména nadlidskou sílu, což je řečeno (prošlápl skrze hlavu nějakého nevinného negra obrubník) a také viděno (když vymlátil komunitní centrum, ve kterém se "omlouval"),

na príspevok reagoval FrankSusta

FrankSusta

FrankSusta (hodnotenie, recenzie)

Prosím vás, neví někdo, co má Blue Hawk za superschopnosti? A o superschopnostech Supersonica bylch taky rád něco věděl

na príspevok reagoval cernakus

cernakus

cernakus (hodnotenie, recenzie)

LizianShaw

Naopak, epizoda konečně posunula někam děj a charaktery postav. Doposud byly takové komiksově sterilní, ale už minulé epizody začaly rozjíždět jejich zvraty, které v této epizodě kulminovaly. V podstatě každá významnější postava se nějak posunula, překonala svého démona nebo změnila svou pozici. Takže masiních 100% to má oprávněně i přes nevyvážený tón, kdy se vážné scény přelévaly do nevážných až vyloženě úchylných. 

Jinak Homelander měl bojový sex se Stormfront, ta mu byla vcelku rovným soupeřem, byť samozřejmě u ní nemusel Homík bojovat o život, jako když si ho podalo trio HBSB. Navíc ten finální fight měl vyjma výborné choreografie i fatální dopad nejen na Homíka, příběh, ale i divácké vnímání. Dnes poprvé diváci viděli, že Homík není jen všemocná hrozba, pod jejímž stínem si ostatní postavy musí pletichařit, aby vůbec přešili do příštího dílu.

Za mně tedy 100%, i když tam byly místa, které by normálně 100% nedovolovaly.

LizianShaw

LizianShaw (hodnotenie, recenzie)

To je snad poprvé, co na čsfd vidím u epizody 100 %.

Bohužel tahle epizoda mi připadala ze všech nejslabší.

Je dost zajímavé, že jsme dostali první superhrdinskou akci, protože si moc nepamatuju, že by Homelander s někým bojoval, tedy alespoň ne s někým sobě-rovným.

na príspevok reagoval cernakus

W.Dow

W.Dow (hodnotenie, recenzie)

Tahle série mě nějak nezaujala, přijde mi že vše přehání jen ve snaze mít všeho víc, je to víc krvavé, v první epizodě sleduji jak "hrdina" v někom bouchne, atd. ale něj mi to přijde zbytečný, zatímco v prvních dvou sériích to působilo jako kontrast mezi jejich propagovaným já a reálným, tak tady to nějak mám pocit slouží jen na efekt. I Homelander se tak nějak nikam nepohybuje a začíná trochu ztrácet na zajímavosti, měli ho radši nechat v té frustraci že je nejmocnější ale ostatní ho mají v hrsti, až to v něm mělo nakonec bouchnout,

dragon94

dragon94 (hodnotenie, recenzie)

No 5. díl už výrazně zpomaluje. Děj se nikam moc nepohnul. Homelander a jeho chování ve vedení společnosti začíná být taky dost ohraný. Čekal jsem, že třeba bude něco dělat potom "teroristickém" útoku, ale kdeže. Kimiko a Frenchie stojí celou sérii úplně mimo veškerý děj.

No snad byla tahle epizoda jen malé klopýtnutí a děj se nám opět brzy rozjede.

Kincl

Kincl (hodnotenie, recenzie)

No já jsem fakt zvědav zda nebude Soldier boy spolupracovat s Homelanderem :D Nebo nebudou milenci nebo něco jinýho šílenýho

LizianShaw

LizianShaw (hodnotenie, recenzie)

Scéna s Blue Hawkem fakt zamrazila.

Hodně zvratů, u Crimson Countess jsem se zasmál, takže mi ani nevadí, že tu není akce (exploze Soldier Boye se nepočítají).

Čekat dva roky se vyplatilo, protože to určitě bude nejlepší série.

Kincl

Kincl (hodnotenie, recenzie)

Na mě to stále funguje, každý díl hltám a nechci aby skončil :D snad uvidíme velký souboj mezi Vojákem a Homelanderem nebo doufám, že se nespojí, ale myslím si že na to nemají ego :D

xRoseq

xRoseq (hodnotenie, recenzie)

FrankSusta

Superhuman Strength: Supersonic possesses strength above that of an average human. In a character introduction for American Hero, he is shown easily curling 900 pounds/408 kilograms, excluding the bar.

Sonic Clap: Supersonic can generate powerful sound waves.

FrankSusta

FrankSusta (hodnotenie, recenzie)

Prosím vás, nejsem moc znalec komiksů, může mi někdo vysvětlit, co má Supersonic sakra za superschopnosti? Protože jsem si zatím nevšimnul, že by nějakou použil.

na príspevok reagoval xRoseq

Súvisiace novinky

Co Matthew Vaughn plánuje s Kick-Ass a Kingsmany?

Co Matthew Vaughn plánuje s Kick-Ass a Kingsmany?

25.01.2024

Zanedlouho přistane v kinech akční jednohubka od Matthew Vaughna s názvem Argylle: Tajný agent. Jakmile pak má režisér na kontě nějaké oblíbené franšízy, je nasnadě, že na ně budou padat dotazy při… (viac)

NEJ roku dle TOP uživatelů a adminů ČSFD

NEJ roku dle TOP uživatelů a adminů ČSFD

30.12.2023

Rok 2023 se uchýlil ke svému konci a přišel tedy čas, abychom vám stejně jako v předešlých letech opět představili výroční topky tří filmů a případně taky tří seriálů podle některých z… (viac)

The Boys dostávají mexický spinoff

The Boys dostávají mexický spinoff

29.11.2023

Amazon sype peníze do všeho, co se alespoň trošku hýbe. U Citadely a Prstenů moci se rozhodně na ničem nešetřilo a v rozpočtech létaly obří cifry, že by se to ale promítlo do výsledných kvalit… (viac)

Nový Spawn v roce 2025

Nový Spawn v roce 2025

02.10.2023

Jedna z nejskloňovanějších komiksových postav vůbec, Spawn Todda McFarlanea, se dodnes kupodivu dočkala pouze jedné hrané adaptace s Michaelem Jai Whitem z roku 1997 a jednoho animovaného seriálu z… (viac)

Reklama

Reklama