Recenzie (1 055)
Finch (2021)
nakonec dám tři, téma postapa jsou momentálně v kurzu a tohle patří k těm lepším, 3/60%
Temné hmoty (2019) (seriál)
film stál za hovno, ale první série tohodle dílka dopadla aspoň pro mně velmi povedeně, no uvidíme dál, Wilsonka je vostrá jak břitva
Všichni musí být v pyžamu (1984)
kemr a rosůlková ta scéna je dokonalá, směju se vždy když to vidím
Spalovač mrtvol (1968)
dodnes je to síla, výkon pana herce Hrušínského jen málokdo se mu dodnes vyrovnal
Strach má velké oči (1980) (TV film)
baba magi dodnes povedené
Tchán s tchyní jsou psanci (2023)
americká komedie jde do prdele, toť shrnutí tohodle filmu
Švec (2014)
za mně teda musím říct, že to je v celku ucházející, film plyne poklidným tempem což mu vzhledem k dějové lince neuškodilo, 3/60%
Still: Příběh Michaela J. Foxe (2023)
tomu říkám film o životě, nedávný arnold tomu nesahá ani po kotníky, smekám před jeho manželkou, miku díky za návraty
See (2019) (seriál)
první série mně chytla, rozjezd v mezích normy, žádný natahování scén a podobný kraviny, klasická filmová kamera bez debilních záběrů, myšleno vzhůru nohama nebo rozklepání při běhu, to vše zatím ujde, no jdem na druhou, no ta i třetí paráda
See - Plast (2019) (epizóda)
koukám černej tatík rozséval kde moh