Recenzie (1 052)
L. A. - Utajené skutočnosti (1997)
jeden z mých prvních filmů koupený na DVD, společně s matrixem, 1999, narvaná hvězdami a dějem krimi jako prase
Nie je čas zomrieť (2021)
tak jsem to zkouknul podruhý a to doma a musel jsem ubrat, od začátku mě vadila délka a doma, mi to vadilo víc
Silo (2023) (seriál)
naprostá paráda, scénář se hodně drží knižní trilogie, každým dílem atmosféra houstne, Beky ja naprosto fantastická, tomu já říkám postapo jak sviňa, né ty praherní sračky, tohle má vše, pokud se i druhá série bude držet zuby nehty té první, nooo to bude síla, ale jak říkám doufám
Silo - Season 1 (2023) (séria)
naprostá paráda, scénář se hodně drží knižní trilogie, každým dílem atmosféra houstne, Beky ja naprosto fantastická, tomu já říkám postapo jak sviňa, né ty praherní sračky, tohle má vše, pokud se i druhá série bude držet zuby nehty té první, nooo to bude síla, ale jak říkám doufám
Únos Natasche Kampuschovej (2013)
to co ona prožila je děs a to je slabé slovo
Teória tigra (2016)
na dykovou role přímo ušitá, navíc tam hraje lucia siposová no a ta tomu dává šmrnc, scénář o tom, že kam čert nemůže nastrčí BABU
Requiem pro panenku (1991)
nejni to úplně podle pravdy ale herecké výkony jsou dokonlé 4/70%
Čára (2019)
no to je pro mladý pro mně už né
Silo - Útek (2023) (epizóda)
čím dál tím lepší
Skyrunners (2009) (TV film)
PŘÍBĚH NEJNÍ ZLEJ, ale zpracování je fakticky příšerný, no je to pro mladý asi, 1/20%