Recenzie (1 052)
Bad Boys navždy (2020)
vůbec to nejni zlý, prostě akčáček s příběhem co nenudí, 4/75%
A-Team: Posledná misia (2010)
tuhle jsem to zase skouknul ale jo taková odychovka, co neurazí, 3/60%
Pomsta (1990)
medelína v době své nej slávy, film ale staví na lásce né na příběhu, 3/60%
Vyproštění 2 (2023)
je to lepší než první díl, má to spád a nejni tam moc hluchejch míst, je to dvouhodinová jízda, která utekla až moc rychle, prostě paráda, 4*/80%
Avatar: Cesta vody (2022)
kdepak tohle fakt není můj šálek kávy, prostě se mně to nelíbilo, zbytečně dlouhý a místama přeplácaný, prostě ne 2/25%
Vyčkávání (2022)
čekání na godota, teda sorry v tomto případě na kokota, celej film je vlastně o sexu mezi manželkou a kamarádem jejího manžela, plná dialogů který mají být duchaplné, no já nevím, kdybych si místo toho pustil péčko, tak dialog není třeba, spíš než drámo tak je to erotikáno 1*/20%
Krakonošov poklad (2017) (TV film)
krakonaš je jasnej potomek aríjský rasy, vypadá to, že zrovna vypad z hitlerjugen, honička za vlkem jak od Ramstein Du riechst so gut, čuchání ke chcankám, prostě krákora si chtěl smočit, jinak slátanina na entou
Cesta von - Season 1 (2022) (séria)
myšlenka dobrá, na horor málo lekaček, osm dílů by stačilo, multikulti tady moc nevadí, zatím jsem spokojený
Vražda v salónním coupé (1997) (divadelný záznam)
Moje první seznámení a pak to začlo a rozjelo se do obřích rozměrů a trvá dodnes, toto je jediná recenze kterou na tuto krásnou oslavu českého a laskavého humoru napíši, DĚKUJI VÁM CIMRMANI
Hra (1997)
po delší době jsem to znovu zkouknul a je to fakt pecka