Recenzie (1 047)
Čierna mačka, biely kocúr (1998)
no za to trochu stydím, tenhle nádhernel počin znám od jeho vzniku, a je to kujva nářez z muzikou geniálně provedenou do komunity kam bílej nepatří
Temná veža (2017)
to je tak když někdo zkurví knižní předlohu od majstra hororu, 1/15%
Finch (2021)
nakonec dám tři, téma postapa jsou momentálně v kurzu a tohle patří k těm lepším, 3/60%
Temné hmoty (2019) (seriál)
film stál za hovno, ale první série tohodle dílka dopadla aspoň pro mně velmi povedeně, no uvidíme dál, Wilsonka je vostrá jak břitva
Všichni musí být v pyžamu (1984)
kemr a rosůlková ta scéna je dokonalá, směju se vždy když to vidím
Spalovač mrtvol (1968)
dodnes je to síla, výkon pana herce Hrušínského jen málokdo se mu dodnes vyrovnal
Strach má velké oči (1980) (TV film)
baba magi dodnes povedené
Tchán s tchyní jsou psanci (2023)
americká komedie jde do prdele, toť shrnutí tohodle filmu
Švec (2014)
za mně teda musím říct, že to je v celku ucházející, film plyne poklidným tempem což mu vzhledem k dějové lince neuškodilo, 3/60%
Still: Příběh Michaela J. Foxe (2023)
tomu říkám film o životě, nedávný arnold tomu nesahá ani po kotníky, smekám před jeho manželkou, miku díky za návraty