Recenzie (1 052)
Sisu (2022)
za myšlenku a ten nářez, místama až moc ujetý, je to ale svižné, autoři se drží myšlenky, drsná krajina tak už všechno, ale jo 3*/50%
Matka roku (2023)
no tak i druhá matka stojí za hovno, grochowská hrát umí ale tohle, jedna za ten konec
50x a stále po prvý raz (2004)
je vidět že si adam s drew sedli herecky a na filmu je to znát, 3/60%
Brave New World - Ohňopád (2020) (epizóda)
cvak cvak dáme si tictac a pak dobře organizovanou hromadnou soulož, která se díky emocím promění v nepřehlednou mrdanici, je to čím dál lepší
Hry o život: Drozdajka 2 (2015)
takže celek je ucelen ale jsem zklamán, nej byla dvojka, měla spád a napětí, poslední dva díly, i přes snahu do ní narvat hvězdy seriálů atd., jsou jen odvarem co z toho šlo vymáčknout, 2/35%
Hry o život: Drozdajka 1 (2014)
opět ústup, woodyho to nebaví a je to kurva vidět, jenefer se snaží ale, nemá to koule, 3/55%
Hry o život (2012)
četl jsem knižní předlohu, ale čekal jsem víc, hlavně mně zklamalo hraní některých mladých herců, 3/50%
Pixels (2015)
kurva já nemohl odtrhnout oči, parádní jízda po starej arkádovkách, většinou stáli dvě kačky, jo já jsem max spokojenej
Kde raky spievajú (2022)
docela zajímavej příběh o lidské krutosti a debilitě a hlavně o zasranej předsudcích a přetvářce
Zaslaná pošta (2010) (TV film)
terry je prostě terry a tohle je v celku zdařilá adaptace