Recenzie (1 047)
Hry o život: Balada o hadoch a vtáčatkách (2023)
Takovej rádoby otvírák k tomu co už známe, no jo no ale je to celý divný, to vysvětlení vzniku her a atd., je samo o sobě v pořádku, ale ta dýlka tomu dala řádnej kopanec do zadečku, a některý jsou hezký, ale spousta postav který zapadnou tak rychle jak začaly, mno a to je právě ten nesmysl kterej všechno kazí, herci taky nic moc, ono v dnešní idiot době se to dalo čekat a jak se píše v mé jedné oblíbené knize, ...a bude hůř, za snahu 2/45%
Zakliata jaskyňa (2022)
jednu za nádherné scenérie, jinak opět hrůza s děsem
Stážista (2015)
robert exeluje a vlastně díky němu se dle mně hetvejka zmáčkla a dokázala, že hrát umí
Renegátka Nell (2024) (seriál)
tak tohle je fakt už nad nebo spíš pod srajdou toho největšího typu, provaz by měli ti tvůrci dostat jen za zneužití toho slovního pojmu
Hľadá sa Michael (2023)
je to celkově divný, co se týká přírody tak v poho, ale ty deb.lní dialogy a hlavně oslava adrenalinu, já prostě horolezce nechápu, pokořit něco co je neživé je samo o sobě pitomost, prim v tomhle dokumentu ale hrají hlavně prachy , takže 1 za tu přírodu
Problém tří těles (2024) (seriál)
když se z problému ten problém udělá ještě větší
La La Land (2016)
jedinej kvalitní muzikál jsou VLASY
Planéta opíc (2001)
na tu původní verzi to nedosáhlo, i když potenciál tam byl
Lúpež po taliansky (2003)
po delší době sem to zase zkouknul a jooo
Macík 2 (2015)
no tohle už asi, hovno určitě nikdo nenatočí