Recenzie (1 052)
Stratené mesto Z (2016)
no tak jako nic moc příběh nic a na hovno film,1/10%
Mafia Mamma (2023)
po sračce s bondem brosákem, jsem se i zasmál a pobavil, 3/60%
Motýľ: Útek z väzenia (2017)
remake se tentokrát povedl 4/80%
Knick: Doktoři bez hranic (2014) (seriál)
teda to je mazec, zas jednou séroš kterej má hlavu a patu a s ničím se nesere, byl mi doporučen a čeká mně za to koupit soudek, ale za tu první sérii to stálo, 5/99%
Unesený let - Menej než hodinu (2023) (epizóda)
zatím asi nej díl, ale má to vzestupnou tendenci tak uvidíme
Asterix a Obelix: Ríša stredu (2023)
příšerným dabingem počínaje až po sračkovej děj, čím dál tím horší
Hodinárov učeň (2019)
janinka plodková opět paráda
Sedm hladových (1988)
ale joo komedie fajn, a dobrý hlášky
Jedlíci aneb Sto kilo lásky (2013)
fuuuuuuj ještě teď je mi blbě, nevím co s tím režisér myslel ale sedm hladových je aspoň pěkná česká komedie, tohle je dno
Flash (2023)
s časem do času a bez času, tak nám DC přivedla k světu další slátaninu né málo podobnou se spidermanem a dr cizincem, stejný náměty a stejně debilní výsledek, škoda času u této hovadiny ztráveného, 1/10%