Recenzie (1 052)
Fantastické zvery: Tajomstvá Dumbledora (2022)
tak nám skončila série, asi teda, první díl ušel, spád a humor a krásný svět fantastických zvířat, druhej stál za prd a třetí po druhým shlédnutí, taky nic moc, celkem to stojí na chabých nohou na jednom příběhu kterej je rozdělen ta tři části, dohromady tedy 3/45%
Poklad lode La Fortuna (2021) (seriál)
no jo no tak si ptáci španěláci utvořili seriál, který má tak trochu napravit, jejich dobyvatelské sklony z post kolumbovské éry, kdy rabovali v jižní americe a jejich lodě vozili zlato atd., přestože krádež vlastně udělali jejich conquistador, stěžujou si na hrabivé amíky, hlavně by neměli zapomenout na epidemie pod nimiž vymřelo skoro původní obyvatelstvo, 2/35% za stanouše
Deň nezávislosti: Nový útok (2016)
no dvě za triky a některý herce, prvnička se mi líbí víc, 2/40%
Patriot (2000)
vlasteneckej film o amerických dějinách, v hlavní roli australan, chachachá, jedna za výpravu,1/20%
Hviezdna brána (1994)
ta režiserská verze je opravdu mnohem lepší, mně se to líbilo, akorát kurtík stál za hovno, to je fakt, 4/75%
Bitka o Midway (2019)
střílení a létání a první letadlové lodě v akci, joo proč né koukat se na to rozhoně dá,3/60%
Deň po tom (2004)
tak jsem si říkal emerich buď umí nebo to zmrví, tohle je ta druhá možnost, vščechno špatně od dialogů po výkony herců a hlavně, takový krásný téma, ale i to nestačilo k tomu aby vznikl tento odpornej záprdek, kterej plive do obličejů diváků, 1/10%
Indiana Jones a Nástroj osudu (2023)
pokud to má být skutečně poslední a vypadá to že joo, pak dávám tu čtvrtou navrch, délka tentokrát trochu vadí, první hodina je nabitá akcí, potom to ale pomalu stagnuje, prodlužování scén až k únavnosti, fíbí je dobrá hérečka a vlastně to tak nějak tmelí spolu s madsem dohromady, takže ta třetí je za ně, jinak bych s klidem dal dvě, 4/65%
Pohřešovaná: Případ Lucie Blackman (2023)
sériových vrahů nebo násilníků je až přehršel, tento film ukazuje, že jsou všude po světě, a vzdává čest a tichou vzpomínku na všechny oběti těch zrůd, nejni to sice nový téma, ale je to k zamyšlení, je o animalních pudech které si v sobě neseme, a co se stane když vylezou na povrch, když v nás udusí naše smysly pro úctu k jiné lidské bytosti, škoda takový krásný mladý holky
Medveď na kokse (2023)
ale jooo občas vtipný a krvavý, délka ta je na hraně, 3/60%