Recenzie (1 052)
Unesený let (2023) (seriál)
nakonec spokojenost, atmoška je super celej séroš, herecký výkony jsou perfektní, vizuál slušnej, trochu mně vadil ten konec, zbytečný prodlužování, 4/75%
Očista (2013)
námět kterej mohl fakt vymyslet jen posranaj amík, forma legální vraždy na jakékoliv zámince, masakr slušnej lena je furt kočka3/60%
Strážcovia galaxie 3 (2023)
tak máš to už za sebou, přišlo to tak najednou, a jak to rychle přišlo tak to po dlouhý době odešlo, vizuál a zpracování je fakt dobrý, humor tentokrát na úrovni IQ tykve, výběr hudby tak fifty fifty, nevím ale proč je strážců trojka, podle mně to měl být samostatnej Rocket, protože se to beztak točí kolem jeho postavy, no fandy jak koukám to má ale já to nejsem, 2/35%
Detská hra (2019)
remake se nemake a za hovne nic
Hviezdne vojny IV - Nová nádej (1977)
moje kdysi první seznámení s dnes již klasikou, 4 až 6 díl je top, zbytek už mně tak moc nebere, 4/80%
Sklenené peklo (1974)
velmi povedeně převedená knižní předloha, plejáda hvězd co to fakt uměli, 5/95%
The Suicide Squad: Samovražedná misia (2021)
margot ve skoro stejné, akční filmové roli, jinej rejža jinej přístup a jde to, 4/75%
Vtáky noci a fantastický prerod jednej Harley Quinn (2020)
i když je to vyloženě emancipovaný a založený na silnejch babách, tak mně se to líbilo a margotku mám rád už od mala chachá, né já se nenudil,4/75%
V ráji (2023)
výborný téma, ale potenciál já nevidím, moc se to vleče a prodlužuje, 90 min., by stačilo až až, jinak herecké výkony ujdou to jo, ale nemá to šmrnc jako in time, téma je vlastně stejný, do diváka buší moralizace, že bejt jeden den bohatej, druhej seš chudej, to provází film celou dějovou linkou, to mně sralo nejvíc, 2/35%
Škvára a kvéry (2023)
ani jako komedie, fakt kravina