Posledné recenzie (103)
Abigail (2024)
"What can I say? I like playing with my food." /// Krvavá, vyvražďovačka a parádní přírůstek do hororového žánru. Partička "hrdinů" má mezi sebou skvělou dynamiku. Všichni jsou perfektně obsazený a perfektně vystihují charaktery svých postav. Alisha Weir jako Abigail je naprosto skvělá! Jediné co mi nesedlo bylo finále, které bych si představoval jinak. / Hodnocení: 8/10.
Zrodenie Planéty opíc (2011)
"NO!" /// Budoucí klasika a začátek ikonické trilogie. Skvělá akce, efekty, emoce, momenty a postavy. Jsem také moc rád za kratší stopáž. Začátek přechodu Caesara z mazlíka na vůdce je úžasně zpracováný a uvěřitelný. Já začátky filmových sérií často moc nemusím, ale tady je to výjimka a famózní začátek trilogie. / Hodnocení: 9/10.
Godzilla a Kong: Nová Ríša (2024)
"I'm not stranger to the danger." /// Konečně jsme se dočkali pořádného akčního blockbusteru. Příběh se zaměřuje více na Konga, což je škoda, protože Godzilla tam byla trošku jako páté kolo u vozu. Sice je to pořád trochu hloupé, ale s tím se zkrátka musí počítat. Akce se velmi povedla a přítomnost více titanů film jen povznesla. Za mě zatím nejlepší film z MonsterVersa. / Hodnocení: 7/10.
Posledný denníček (2)
MOJE NEJLEPŠÍ FILMY ROKU 2023🪐🔫🕷️
TOP 15 FILMŮ
1) Guardians of the Galaxy vol. 3
3) Spider-Man: Across the Spider Verse
4) Wonka
6) Indiana Jones a Nástroj osudu
7) Creed III
8) Mission: Impossible - Odplata První část
9) Hunger Games: Balada o ptácích a hadech
10) Bod obnovy
11) The Flash
12) Mezi Živly
13) Zabiják
14) Malá mořská víla
15) Extraction 2
TOP 5 SERIÁLŮ
3) Ahsoka
MOJE FILMOVÉ CENY
Nejlepší akčňák - John Wick: Chapter 4, Guardians of the Galaxy vol. 3
Nejlepší animák - Spider-Man: Across the Spider Verse
Nejlepší český film - Bod obnovy
Nejlepší fantasy - Wonka
Nejlepší drama - Oppenheimer
Nejlepší historický - Oppenheimer
Nejlepší horor - Přízraky v Benátkách
Nejlepší komedie - Barbie
Nejlepší muzikál - Wonka
Nejlepší krimi - Přízraky v Benátkách
Nejlepší romantika - Mezi živly
Nejlepší sci-fi - Bod obnovy
Nejlepší sportovní - Creed III
Nejlepší thriller - Zabiják, Nech svět světem
Nejlepší prequel - Wonka
Nejlepší sequel - Guardians of the Galaxy vol. 3
Překvapení roku - Přízraky v Benátkách, Wonka
Zklamání roku - Ant-Man a Wasp: Quantumania, Napoleon, Přání
Nejhorší film - Cool Girl!
Nejvtipnější film - Guardians of the Galaxy Vol. 3
Nejsmutnější film - Guardians of the Galaxy Vol. 3
Nejlepší hudba - Oppenheimer, Ahsoka, The Last of Us (nepočítám Indyho a MI)
Nejlepší plakát - Guardians of the Galaxy Vol. 3
Nejlepší záporák - High Evolutionary, The Spot, Baylen Skoll
TOP moment - flashbacky V GOTG Vol. 3, konec v Oppenheimerovi, přestřelka na schodech v JW: Ch4, objevení Anakina v Ahsoce, finále Lokiho