Recenzie (2 057)
Království za kytaru (1989)
50%
Do moře míst (2011) (relácia)
Další cestománie, ve které jsme zahrnuti tunou nepotřebných informací z dané země. Zde alespoň zahrnuje Tomáš Hanák, a hlavně díky němu je to celkem snesitelné.
Správni chlapi (2011) (seriál)
Hodně dobrá věc z právnického prostředí, v některých momentech připomínající geniální Ally McBealovou, ať už v mimořádně vtipných dialozích či správně praštěnou absurdností některých kauz.. 80%
Trumfy Miroslava Donutila (2011) (relácia)
Opět Donutil??? A komu tím prospějete, co?!?
Somrák s brokárnou (2011)
Samoúčelné násilí bez důmyslné satirické nadsázky zůstává čirým zlem. 15%
Expozitúra (2009) (seriál)
První díl: příšerně nedůvěryhodné, naivní a hloupé. A ta závěrečná pointa s blbým písmenem? Mně je úplně jedno, jestli se to takhle někde ve skutečnosti stalo, filmové vyprávění nemůže kopírovat realitu, když je totálně vypatlaná a blbá. Takhle to totiž nefunguje.
Ostré jako břitva (2008) (seriál)
I. série: 70% /// III. série: 70% /// V. série: 70%
Psí útulek (2010)
Vězeňské drama, kterému k dokonalosti chybí pořádná dávka soli a omastku. 60%
Fenomén (2011) (relácia)
Soutěž pro intelektuální druidy, pro mě bez většího smyslu, neboť já se pohybuji v mentálním rozhrani Videostopu.
Heydrich - konečné řešení (2011) (seriál)
Nechápu sice, proč to musí být roztažený na miliardu dílů, ale ten první byl velice poutavý, takže uvidíme dál. A s tím ťulpasem igi B. by se tady už konečně mělo udělat KONEČNÉ ŘEŠENÍ!!!