Recenzie (34)
Kung Fu Panda 4 (2024)
Rozhodně ne špatný díl, ale chyběla tomu typická hloubka a to hlavní, nějaké spojení se záporákem či zajímavá minulost. Vždy Pandu táhly právě záporáci a proto je tenhle díl jednoznačně nejslabší. Zároveň mi to přišlo v závěru neskutečně uspěchaný. Další bod byl návrat původních tří padouchů, kterým nebyl nakonec věnován žádný prostor, škoda. 6.5/10
Avatar: Legenda o Aangovi - Do temnoty (2024) (epizóda)
Co to udělali s Bumim? Mimo to ale asi nejlepší díl, hlavně skrz Zuka a Iroha.
Tekken: Bloodline (2022) (seriál)
Slabší 3*. A to jen kvůli nostalgii z dětství, kdy jsem trávil dost času u Tekkena 3. 4/10
One Piece - Season 1 (2023) (séria)
Předlohu neznám, takže jsem na seriál šel poslepu. Ze začátku jsem se dost bavil, parta mi hodně sedla a dobrodružství jsem si užíval. Čím dál jsem se ale dostal, tím je to ale horší. Je to jen souboj za soubojem a celý mi to přijde takový suchý a uspěchaný, což mi úplně nesedí. 6.5/10
Meg 2: Návrat do hlbín (2023)
Jak už u tohohle žánru bývá zvykem, dost nelogickej a stupidní scénář. Na druhou stranu jsem se ale po celou dobu filmu skvěle bavil a to je podle mě to důležitý. Konec byl za mě asi trochu víc akční a dementní než bylo třeba, ale beru to. 7/10
Příběhy ze života Alžběty, kněžny Čachtické (2008)
Byl jsem napitej a i přes to to bylo snad to nejhorší, co jsem v životě viděl.
Nad ránem (2019) (seriál)
Ze začátku jsem se dost bavil, v polovině se to ale zlomilo a stalo se z toho průměrný drama, který ale naštěstí pořád sem tam pobavilo a nenudilo. Sice to nebylo to nejlepší ani nejchytřejší co jsem viděl, svým způsobem ale věc, na kterou jen tak nezapomenu + hudba --> TOP. 6,5/10
Černé zrcadlo - Série 6 (2023) (séria)
Se začátkem 6. série jsem byl hodně spokojenej, hlavně teda s epizodama Loch Henry a Beyond the Sea, kdy právě druhá zmíněná epizoda patří k tomu nejlepšímu co vůbec seriál nabízí. Bohužel pak ale přišly dvě poslední epizody u kterých byl znatelný pokles a celou sérii tak snižují na 4*. 8/10
Neznesiteľná váha obrovského talentu (2022)
Neskutečná zábava, chemie mezi Cagem a Pascalem perfektní. 7/10
Macko Puf: Krv a med (2023)
Na to, že to je prakticky amatérskej film, tak pohoda. To co musím vypíchnout je práce s kamerou, ta byla fakt špičková. Oproti tomu scénář napsanej jak od dementa. Ale co už, ve finále v pohodě slasherovka, místama i pobavila a s rozpočtem pouze $100,000 nejde dodat nic jinýho než dobrá práce.