Posledné recenzie (34)
Kung Fu Panda 4 (2024)
Rozhodně ne špatný díl, ale chyběla tomu typická hloubka a to hlavní, nějaké spojení se záporákem či zajímavá minulost. Vždy Pandu táhly právě záporáci a proto je tenhle díl jednoznačně nejslabší. Zároveň mi to přišlo v závěru neskutečně uspěchaný. Další bod byl návrat původních tří padouchů, kterým nebyl nakonec věnován žádný prostor, škoda. 6.5/10
Avatar: Legenda o Aangovi - Do temnoty (2024) (epizóda)
Co to udělali s Bumim? Mimo to ale asi nejlepší díl, hlavně skrz Zuka a Iroha.
Tekken: Bloodline (2022) (seriál)
Slabší 3*. A to jen kvůli nostalgii z dětství, kdy jsem trávil dost času u Tekkena 3. 4/10