Posledné recenzie (29)
Rebel Moon: Druhá část – Jizvonoška (2024)
Z první cca 3/4 hodiny si pamatuji, že tam bylo něco s obilím. Na konci byla Final Battle v typickém Snyder stylu. A to je tak asi všechno. Ani nevím, kdy naposledy jsem viděl něco z čeho bych si nepamatoval vůbec nic.
Prvé znamenie: Prichádza Satan! (2024)
Reálně jsem na 4*, ale to porovnávání s Neposkvrněnou, že se jedná o klon, mě fakt vytáčí. Ne, není to klon a Neposkvrněná není žádný originál. Je to jen film se stejnou základní tématikou a myšlenkou, který náhodou vyšel téměř ve "stejný" čas. Co se samotného The First Omen týče, tak jako prequel funguje výborně, i přes malou lore odchylku. Nicméně mu to nijak zvlášť neubližuje. V horrorovosti tu funguje atmosféra a vůbec vše. Zatím nejlepší horror, který jsem letos v kině potkal.
Baghead (2023)
Na jedno zkouknutí docela dobré. Jinak ale lehce nezáživný průměr a jako horror slabé. Lekačky tuctové a předvídatelné stejně jako děj. Škoda, začátek vypadal slibně a budování vztahu s čarodějnicí mělo potenciál, který zabilo chování postav. CGI slabé až to bilo do očí. Potěšil až zvrat k závěru. Slabší 3*