Recenzie (35)
Macko Puf: Krv a med (2023)
Na to, že to je prakticky amatérskej film, tak pohoda. To co musím vypíchnout je práce s kamerou, ta byla fakt špičková. Oproti tomu scénář napsanej jak od dementa. Ale co už, ve finále v pohodě slasherovka, místama i pobavila a s rozpočtem pouze $100,000 nejde dodat nic jinýho než dobrá práce.
Perníkový tatko - Open House (2011) (epizóda)
Ta zkurvená dvojice Marie, Skyler je naprosto nesnesitelná.
610 metrů nad zemí (2022)
Když jsem si film pouštěl, říkal jsem si. Vylezou nahoru a co potom? Popravdě jsem čekal 30 minut akce a potom hodinu čekání na záchranu. Ono to tak vlastně i bylo, ale film drží skvělá práce s kamerou a to, že se tam alespoň něco děje a není to jen hodina dialogu mezi dvěma hlavníma hrdinkama. 6,5/10
Vikingové: Valhalla - Série 2 (2023) (séria)
Jednoznačně to nejvíc kurvila dementní dějová linka Freydis.
Zoolander 2 (2016)
Film totálně random, ale skvěle jsem se bavil, snad ještě víc než u prvního dílu.
Muno: Strážca mesiaca (2015)
Výjimečné grafické zpracování, ale slabší animace. Skvělý nápad, ale průměrné zpracování. Přesně takhle bych film shrnul. Bohužel i přes nadšení mě film vůbec nenadchnul, dokonce skoro ani nebavil. Slabší průměr. 4/10
Walking Dead - Viera (2022) (epizóda)
Začátek celkem nuda, ale ten konec...?10/10 Konečně to začíná vypadat na pořádný zakončení. Předpokládám, že následující 2 epizody budou fakt top, protože podklad mají fakt skvělej. Do teď se furt chodilo okolo a zbytečně zdržovalo, ale teď už na to není čas (díky bohu). Neskutečně se těším na závěr a doufám, že to neposerou.
Ninja korytnačky (2014)
Dost v pohodě oddechovka. Kromě toho, že želvy vypadají totálně nechutně a Tříska ještě hůř je to okey. Skvěle jsem se bavil, možná i proto, že Želvy Ninja patří k mým srdcovkám z dětství, ale co už. 6/10
Tři Tygři ve filmu: JACKPOT (2022)
Ze začátku jsem to viděl opravdu černě, nebavil jsem se a jen jsem kroutil očima, na co se to vlastně dívám. Nakonec jsem ale rád, že jsem vydržel. Za polovinou se to nějak zlomilo a postupně jsem tomu přicházel čím dál tím víc na chuť. Oproti začátku, kdy mi bylo až trapně jsem se začal opravdu upřímně smát a nakonec si film i užil. Slušná komedie, ale jen pro vymezenou skupinu lidí. 3/10
Zakázaná zóna (2014)
Nerozumím tomu, proč by někdo tvořil remake. Herci z roku 2004 mi mnohem víc seděli. Nevidím zde ani jednu věc, ve které by byl tenhle film lepší než originál. Úplná zbytečnost. 2/5