Recenzie (498)
Lara Croft - Tomb Raider: Kolíska života (2003)
Vrchol filmu nastáva zhruba v dvanástej minúte, keď sa Lara Croft poreže v mori, príde žralok, hlboko pod vodou mu dá päsťou do nosa, a keď sa žralok zoberie na odchod, chytí ho za plutvu a zvezie sa s ním.
Dvojník (2022)
Myšlienkovo aj mindfuckovo slabšie ako Ayoadeho dvojník, ale zasa možno s lepšími vedľajšími postavami.
Equalizer (2014)
Malo sa to radšej volať "Community Man".
Good Time (2017)
Dobré to bolo, ale rozbité. Dve línie bratov sa dostatočne neprelínajú a ani koniec nie je katarzný, lebo už divák vôbec zabudol, že ma Pattinson brata. Takisto zhruba od únosu falošného väzňa sa to síce tvári ako dráma, ale stačilo by dať menej deprimujúcu hudbu a je z toho fantastická komédia, kde sa všetko kazí.
Skôr než zaspím (2014)
Napísané, ale ako to pri filmoch založených zvratoch býva, do výraznej miery sklamú. V tomto prípade navyše postava Firtha nemala nijakú logickú motiváciu a "lebo je psychopat" proste nestačí.
V nemilosti (2021)
Zhruba v polovici mi napadlo, že to vyzerá ako scenár od Sally Wainwrightovej. Inak Bullocková podľa mňa dosť o ničom, musím pozrieť pôvodinu.
14 vrcholů: Nic není nemožné (2021)
Nesympatický Eso Rimmer chodí po horách.
K zemi hleď! (2021)
Netflix zarába milióny na filme o amorálnych milionároch. Milé, ale mnoho postáv úplne zbytočných. Odporúčam pozrieť v kombinácii s filmom Deep Impact a hlavne si všímať rozdiel vo vykreslení prezidentov v oboch filmoch.
Only Fools and Horses.... (1981) (seriál)
Chce to čas, ktorý možno dnešný divák už nemá chuť obetovať sitkomu, ale po dvoch sériach sa vám postavy dostanú pod kožu a na konci už ich budete citovať. Veľmi oceňujem aj dramatickejšie pasáže. Mnohokrát fungujú lepšie ako v reálnych drámach. Lovely jubbly!
Tiché miesto: Časť II (2020)
Predĺžená a nudnejšia verzia Mars útočí.