Recenzie (498)
Terry Pratchett: Farba mágie (2008) (TV film)
Najlepšia postava jednoznačne Twoflower. Inak to občas pôsobí trochu lacno a zdĺhavo, ale stále nadpriemerná zábava.
Divoký Django (2012)
Prvá polovica za 3*, druhá za 7*. DiCaprio dokonalý, podobne aj Waltz. Osobne mi zas tie dva konce nevadili, bol to síce mierny anti-climax, ale mňa to bavilo. Jednoznačne film roku a ak konečne nezíska Oscara, tak budem zlý.
Rysavá jalovica (1970) (TV film)
Skvelá adaptácia Kukučínovej Rysavej Jalovice s výborným Krónerom a Rajniakom.
History of Britain, A (2000) (seriál)
Pozdravujem pána L. a nezabudnuteľné hodiny so Simonom ŠAUMOM!
Orlie pierko (1971)
Stále výborné. Jasné, niektoré scény už boli veľmi hlúpe, ale aj tak - keby sa takéto čosi točilo aj teraz, tak to žeriem. Akurát tá postava "Prašivca", to bolo niečo veľmi zlé a divné.
Medená veža (1970)
Ako tento film okomentovať bez toho, aby som len opakoval to, čo hovoria ostatní? Snáď len pridám, že je to naozaj klenot našej kinematografie a jeden z najsilnejších záverov aké som mal tú česť u nás vidieť. Ale trochu k negatívam: Nevyvážená forma. Úvod je veľmi krátky. To je fakt. Koniec taktiež. Dalo sa to možno urobiť trochu inak, ale nejdem buzerovať. Inak, neviem, či to bolo ripom, alebo vážne niekedy natáčali panorámy, lebo obraz sa mi občas tak divne krivil. Každopádne 9/10. Mistrík výborný.
Community (2009) (seriál)
Asi najlepší surrealistický sitcom posledného desaťročia.
Zločiny a poklesky (1989)
Allen trošku na inú nôtu. Je zrejme jediným režisérom, ktorý dokáže natočiť takýto film a pritom nepôsobiť "klišoidne".
James Bond: Žiť a nechať zomrieť (1973)
Stopáž robí z tohto Bonda utrpenie. Skrátiť to tak o pol hodiny a je to skvelé.
Horror Europa with Mark Gatiss (2012) (TV film)
Gatiss na Slovensku - hlboký komentár.