Recenzie (699)
Papírový dům (Netflix verze) - Rodinná tradice (2021) (epizóda)
Pre fanúšika tuto nemohlo ostať jedno oko suché.Bomba.Grandiózne zakončenie.Škoda že sa nedá začať od začiatku.
Ozark - Sanctified (2022) (epizóda)
Už to je teda Absurdistan,ale fajn teda pome dotoho kurvaaaaa,že cica sa nasrala,aleže kurevsky!
Deväťdesiatky - Kleopatra (2022) (epizóda)
Gang okolo Kopáče,alias Orličtí vrazi, túto zasudovanú romantiku dobre poznám.Fajn epizóda.
Mnichov: Na prahu války (2021)
George Mackay mi je extrémne nesympatický, takisto jak tento zbytočný a nudný film.
Jak jsem se zamilovala do gangstera (2022)
Kawulski si ide prvú ligu a z prehľadom valcuje opäť všetky gangsterky.Zbožnujem tieto filmy a toto ma zas rozsekalo.V pohode by som vydržal aj raz takú stopáž.
Bod varu (2021)
Hladina kortizolu v tomto gastre atakuje infarktové parametre zvládnutelné jedine za pomoci dobrých kamošov Johnnyho Walkera a Lexaurínu.Parádne reálny,stresom presiaknutý výkon.
Šílený bůh (2021)
Welcome to the hell.Tak to bol inačí mordor.
Yellowjackets - Bez kompasu (2021) (epizóda)
Ukončujem tento konverzačný masaker,toto sa už nedá a to som sa fakt snažil.Takto prežvatlaný seriál som ešte nevidel.A ten opar mystéria ktorý sa tam drží to ani zďaleka nezachraňuje.Po siedmych epizódach doslova nekonečných dialógov som vyčerpaný jak z dvojtýždňovky v uránovom dole.
Day of the Dead (2021) (seriál)
Po troch epizódach to balím.Takýchto retardovaných zombie s artritídou sa nebojí že ozaj nikdo, navyše je to nuda jak maria.
Dexter - Sins of the Father (2022) (epizóda)
Akože Harrison, okamžite začni na sebe pracovať a bleskovo pokračuj v tej nádhere ktorú Dexter začal už ked si mi takto posral celý deň.