Recenzie (699)
The Feast (2021)
Zlézli mi nechty od nudy kurva.Zmazat,zakopat,zalát betónom.
Resident Evil: Vitajte v Raccoon City (2021)
Podla hodnotenia som čakal výrazný shit,asi aj vďaka tomu mato celkom príjemne prekvapilo a retardované chovanie postáv sa dá prepáčiť.
Tichá noc (2021)
Ukážková paralela zdravého rozumu, prirodzeného najzákladnejšieho inštinktu vs demagogické masové hystérie slepej dôvery.Zaujimavá myšlienka,vcelku som sa bavil až na Kieru, ktorej by som šupol tú pirulku už po desiatich minútach.
Fortress (2021)
Žmariapana to bol príšerný brak.Parta absolútne neschopných hercov a ženské osadenstvo je ukážková výstava plastickej chirurgie lícnych kostí.Strašný shit.
Parožie (2021)
Skvelý temný,ponurou a hutnou atmosférou nabitý folk.V tomto prípade mi absolútne nevadilo pomalšie tempo,celkom mi to tam sadlo s tým komorným grifom.Asi prvý Vendigo čo ma fakt bavil a prilepil na gauč.Medzi 4-5.
Coming Home in the Dark (2021)
Pointa a finále ma mierne sklamalo,inak priemerný revange, ktorý sa slušne rozbehol,ale upadol do sivého priemeru.A na moj vkus moc ukecané.
V nemilosti (2021)
Tento žáner zrovna nevyhľadávam a som rád že som to neobišiel.Silná,drsná, surová dráma, ktorá ma v niektorých okamžikoch s velkou empatiou so Sandrou doslova emočne trhala.Skvelo realisticky zahrané,pocit frustrácie, beznádeje a krivdy sa namňa okamžite nalepila.Na parádu.
Ztraceni ve vesmíru - Tři malí ptáčci (2021) (epizóda)
Pevne dúfam, že to nezostane v tej pubertálnej rovine do akej sa to prehuplo.
Willyho kouzelný svět (2021)
Mikuláš veselo preráža jedno dno za druhým a keď už si myslím, že horšie to byť nemôže,tak Miki to zase prerazí do ešte hlbšieho suterénu.Paradoxne sa natom ale dobre bavím.Diki Miki že nám dopriavaš pravidelne takéto klenoty.
Pravda z díry (2021)
Diera v stene mimo Thajského rodinného tajomstva ukrýva totálne dementné postavy s nenormálne retardovaným správaním z ktorých mi tiekla voda ze zubov a opadalo obočí.Druhá* za aspoň trocha prekvapivé rozuzlenie.