Recenzie (699)
Krížová cesta (2004)
WTF?! Skvelý, parádne uchylný drtič mozgu.Jak mi táto romantika mohla uniknúť.
Jaga Pocong (2018)
Po hodine ničoho, ešte aj to nič bolo nonstop v tme to balím.
Peklo (2021) (seriál)
V polovici tretej epizódy sa vzdávam,nuda jak prasa, depresívni kórejci, absolútne o hovne, nekonečné dialógy, úplná strata času premňa.
Peklo - Epizoda 1 (2021) (epizóda)
Totálne nudná blbosť a silno pochybujem, že sa to ďalšími epizódami niekam posunie.
Paranormal Activity: Next of Kin (2021)
Paranormálne je, že som sa zas odhodlal sledovať ďalšie pokračovanie tejto sračkoidnej serie.Radsej som si mal oko vypichnúť jak sledovať tento Amišov prd.
Red Notice (2021)
Veľká slabota.Veľa hviezd a hovno z toho.vôbec to nebolo zlé,ale som čakal s hviezdami momentálneho formátu teda viac.Absolútny priemer.
Duna (2021)
Obrazovo pútavé vykastrované Star wars.Nijako ma to neoslovilo a síce som až tak netrpel,ale raz ozaj stačilo.Drvivú väčšinu som sa nudil a akcia bola miestami smiešna.Medzi 2-3
The Deep House (2021)
Vcelku originálna ducharina pod vodou,silno klaustrofobický zážitok ktorý na začiatku klame telom a po zdanlivo ožvatlanom začiatku príde skutočne silná hororová nálož,pri ktorej som sa cítil miestami fakt nepríjemne.Medzi 4-5.Šnorchlovať nebudem ani vo vani už.
Halloween zabíja (2021)
Sága nám pokračuje a Michael sa neplecha jedna opäť kurevsky vybláznil.Na Myersa sa dá jednoducho vždy spoľahnúť, že si svoj job urobí dobre a vyšantil sa chalan aj tentokrát.Není to síce hviezdny diel,ale ja som sa dobre bavil.🔪🔪
Noc živých mŕtvych (1968)
Z ohľadom na dobu☝️