Recenzie (11 206)
Její cesta (2021)
Motto filmu: Sme hrdé, že sme prostitútky. Pekná sračka. Stará ukričaná kurva v ešte zachovalom veku sa pýši tým, že sa nevie inak uživiť len fajčením vtákov a jej primitívny syn, tupý nemakačenko, si myslí, že ona je kaderníčka, čo robí v noci. Pritom hrebeňom dokáže len upravovať chlpy na ohanbí. No a ešte im pomáha odpudivá transka. A vo voľnom čase chodia pochodovať za nejaké práva kuriev. Vraj job ako job. Zaujímavé je, že za svoje práva bojujú pred parlamentom, kde sídlia ešte väčšie kurvy než ony samé. Celkovo film nebol nezaujímavý a bol malou sondou do života cundier, ale celá tá ospravedlňujúca premisa nevyšla.
V mene svedomia (1968) (TV film)
Taký malý pokus komunistov vstúpiť si do svedomia. Ale len taký malý, aký bol v roku 1968 povolený. Zázrak, že slovo komunista a svedomie sa môže objaviť v jednej vete.
The Man on the Other Side (2019)
Nízkorozpočtový pivničný film takmer bez akcie, keďže príbeh to nevyžadoval. V podstate herecké sólo Mari Bensel, ktoré sa vydarilo, ale v nezaujímavom deji, ktorý má s reálnou špionážou tak veľa spoločného ako horolezec s potápačskými okuliarmi.
Chrám Matky Božej v Paríži (1956)
Práve dnes odišla legenda. Prvá Rimanka, životom aj filmom. A práve s ňou je zvonárova verzia najlepšia. Určite lepšia ako knižná verzia, ktorú trebalo fakt, že lúskať, keď tam Hugo na desiatkach strán opisuje len katedrálu. Toto krásne filmové spracovanie už ani netreba vylepšovať a nech to dnes ani neskúšajú. Určite by z hrbáča urobili tretie pohlavie alebo niečo podobné.
Oddanost (2022)
Film o udalostiach prvej kórejskej vojny, ktorý by nikdy nevznikol nebyť toho, že hlavná postava je prvý Afroameričan v letectve amerického námorníctva. Ale to nevadí, vadí skôr to, že sa o postave dozvieme veľké kulové, ale sympaticky vôbec nepôsobí. Je to ako Top Gun, ktorému ukradli slnečné okuliare a namiesto pilotného preukazu má len preukaz do knižnice.
V zajatí mysle (2022)
Plagiátori nie sú len v parlamente, ale v kinematografii. A sú úplne rovnakí. Ani plagiovať poriadne nevedia. Mizerný pokus o kópiu Mlčania jahniat s prvkami Sedem a ďalších filmov a dojmom lacnosti, ako keď prídete do vietnamského bistra, na stole sa vám lepí špinavý igelit na lakte a oni sa odvážia sami seba nazvať "reštaurácia".
Handrigula (1993) (TV film)
Už len názvom to pripomína handru a fakt je to film na uterák. Ale taký použitý, zatuchnutý. Tým retardovaným klaunom máte cel čas chuť dať cez držku.
Domácí vězení (2014)
Zaujímavý humor v pseudo horore. také žonglovanie medzi dvomi žánrami. Na začiatku film pôsobí trochu monotónne, potom sa rozbehne a ponúka niekoľko zvratov. Porovnať sa dá s Čo robíme v temnotách. A hlavná herečka s Nelly Furtado.
Medená veža (1970)
Absolútna legenda o priateľstve, láske, žiarlivosti i zrade s presahom takým, že ani po vyše polstoročí sa film nejaví ako starý. Vášáryová v absolútnej top forme a to nehovorím len o herectve. A medzi pánmi hercami len ťažko vybrať, kto bol najlepší, pretože to majstrovstvo je do vitríny a odkrýva to diletanstvo chudákov ako Kemka, ktorí berú ceny za najlepších hercov, čo je výsmechom umeniu.
Dosť! (2002)
20 rokov po tomto béčku stále môžem povedať, že tohto filmu nie je dosť, taká predvídateľná "oddychovka", na ktorej je najlepšie to, že Lopez vyzerá, aj vďaka trom kilám gitu na ksichte, dnes oveľa lepšie ako predtým. Vtedy cigánečka, dnes diva. Vtedy neherečka, dnes stále neherečka. Ale ak mám nájsť podobný a lepší film, tak jednoznačne Bezpečný prístav.