Recenzie (558)
Doktor Martin - Na vode (2015) (epizóda)
Tato epizoda byla pěkná.Pan Donutil mě nezklamal.Dr.Martin zde hledá příčinu choroby,která vznikla z vody a která u nich ve vsi nakazila více lidí.Dávám 3 hvězdy a to hlavně za výkon pana Donutila coby vesnického doktora,který je morous.Tento seriál se mi líbí,i když jsem viděl jen několik epizod.
Simpsonovci - Father Knows Worst (2009) (epizóda)
Sobotu má máma Marge moc ráda.Při úklidu objeví ve sklepě doma tajnou místnost.Je tam ukryta sauna.Marge musí odstranit další bojler.Ten bojler spolu s dalšími málem propadne do pokoje,kde je zrovna dítě Maggie.Marge později je v sauně s Homerem.Sauna je to moc dobrá.Homer si ji pochvaluje také.
Mr Hublot (2013)
K tomuto "animáku"mě vlastně přivedla náhoda.Našel jsem jej náhodou.Animovaný film o chlápkovi z blízké budoucnosti plné mechanismů není až tak špatný.Dávám 3 hvězdy.Pan Hublot má doma malé obrázky a na nich fotky a rád vzpomíná a osud mu zamíchá robotí pes...Mně se to docela líbilo.Dávám 65 procent.
Indiana Jones a Nástroj osudu (2023)
Hlavní linie tohoto příběhu je dobrá a svižná.Honičky v autě a později let v letadle jsou pěkné.Mně se to líbilo.Dávám proto 3 hvězdy.Bylo to moc pěkné a dobrodružství to je dobré.Hodnotím 65 procenty.Ford a sekundující herci zde byli koukatelní a dialogy jsou zde dobré.Režie a scénář jsou zde optimální.
Simpsonovci - Yellow Subterfuge (2013) (epizóda)
Bart se těší na exkursi v ponorce.Avšak ředitel školy mu v tom chce zamezit.Dokonce i Bartova rodina s Bartem při jídle chce,aby v ní zlobič nejel.Mezitím klaun Krusty okusí pomíjivost vlastní slávy.Na jedno shlédnutí tato epizoda špatná není.50 procent a 3 hvězdy.
Sindibádove dobrodružstvá (1996) (seriál)
Tento seriál se mi líbil jako dítěti.Spousta akce a filmových efektů.Velmi dobré.Dávám 3 hvězdy.
Ženatý so záväzkami - Pilot (1987) (epizóda)
Sledoval jsem tento seriál jako dítě.Docela se mi líbil.Dávám 3 hvězdy.Al Bunda je neurotický prodavač dámských bot,který má přezdívku Doktor bota.Má línou a nevděčnou manželku a 2 děti-hloupou blondýnu Kelly a "skoro" normálního syna Buda.Taky má líného psa Bucka.Jeho život je občas "komický".Ed O Neall přitom inkasoval za 1 epizodu asi 1 milion dolarů a byla to snad jeho první role,kde mluvil "více".Přičemž je bývalým "hippísákem" a má Zlatý glob a umí jiu jitsu-brazilské bojové umění.Také tato role ho proslavila ve světě.
Simpsonovci - Midnight Towboy (2007) (epizóda)
Docela dobrá epizoda.Homer zde hledá práci.Bart dělá zde alotrie.Maggie moc neposlouchá Marge.Dávám 3 hvězdy.Homer díky tomu,že nemluvně Meggie náhodou zničí své poslední mléko získá práci odtahovače.
Kriminálka Miami - Bomba v šatách (2008) (epizóda)
Tato epizoda není špatná.Nechybí zde akce ani napětí.Dávám 3 hvězdy.V obchodě v kabince vybuchne bomba.Jistá dívka si těsně předtím zkouší bílé šaty.Stopy nakonec zavedou kriminalisty z Miami k jistému doktorovi.Dívka,která v kabince díky té bombě vybuchne si zkouší šaty,které jsou jí vybírány pomocí moderní technologie a to díky "zkoušešce" šatů díky "aplikaci".Podle mě je to dobrá epizoda-líbila se mi.
Super Mario Bros. vo filme (2023)
Docela neškodná pohádka s fantazijními prvky,která je určena zvláště pro děti.Akce a dialogy jsou docela dobré.Jinak je to trochu přemíra fantazie a fantazijního světa.Přesto se mi to docela líbilo.Dávám 3 hvězdy a 60 procent.Zkrátka jde o fantazijní pohádku podle dnes již "retro-hry",kterou jsme hráli jako děti.Roztomilá skákačka zůstává však hlavně jako neškodná zábava pro děti a mládež.Dospělé publikum tento snímek tolik nenadchne,ale alespon si jej pustí z nostalgie,která vzpomíná na 90.léta.Jinak oni dva sourozenci Mario a Lougi jsou sice trochu nemehla,ale jinak jsou svým způsobem i "sympatičtí".