Recenzie (558)
Rubato (2015)
Neni to spatne...Hudebnik a pes,kteri se hned nemusi a pozdeji jsou kamaradi.Davam 3 hvezdy.Animace jsou zde pekne.
Osobný strážca (1992)
U me vyborne.Davam 4 hvezdy.Hlavne za hudbu a ustredni dvojici...80 procent si tento film zaslouzi.Nestarnouci klasika.Houston a Costner dobri.
Ovce (2013)
Spise pro deti.Vcelku dobry napad.Davam 2 hvezdy.Ovce pobavi i starsi generaci.Jako "kratas" to ujde...
Hybridi (2017) (študentský film)
Super!
Nez en moins disait Cléopâtre (2016)
Vyborny animak,dam 4 hvezdy,napad je to originalni...
Galaxy Quest (1999)
Tim Allen se mi zde libil.Tento scifi film neni spatny.Galaxy Quest je svizna scifi/komedie.Allen zde dokazuje,ze hrat umi...Tento film je komicky a ma sve dobre momenty.Proto dam 4 hvezdy.
Já a robot - Flám (2013) (epizóda)
Tento dil me docela zaujal.Hlavne "vecicky" z blizke fiktivni budoucnosti.O neco vice se mi libil film.Tento serial je vsak taky na skvele urovni.Karl Urban znamy z filmu Dredd vsadil na scifi serial a udelal dobre...Davam 4 hvezdy a zaslouzenych 80 procent.Tento serial u me docela zabodoval.Tato epizoda si 4 hvezdy zaslouzi.Je to pribeh o policajtovi-clovekovi(Karl Urban)a o policajtovi-robotovi.
Škatuľa (2017) (študentský film)
No po pravde neni to spatne...Pribeh o tom,ze "Strach ma velke oci". Dobra poenta,hezke animace,vtip dobry.Mys v tomto pribehu je trochu "netecna". Davam 3 hvezdy a 60 procent.Ale na Francouze trochu slabota a chtel bych i cely film s touto tematikou.Dedek v tomto filmu moc nemluvi a je trochu "puntickar".
Prúd času (2003)
Mne se to docela libilo.Davam 3 hvezdy.Frances O Connor je zde dobra a myslenka cestovani v case se mi take libi.Toto scifi neni spatne...Tym vedcu vas zde srdecne ceka.
Terminátor (1984)
Mne se libi.Arnoldovo nejznamejsi role.Cameron je skvely reziser.Tato spoluprace byla velmi dobra.Specialni efekty vyborne...Akce a Arnold skvele.Terminator me nezklamal.Hodnotim jej velmi kladne.Terminator jako vrazdici stroj je pusobovy.