Recenzie (558)
The Bay - Season 1 (2019) (séria)
Ale jo,dobrý seriál.Dávám 3 hvězdy.Viděno s anglickým dubingem.Matka od anglické rodiny je zde policistkou.V epizodě,kterou jsem viděl je nalezena mrtvola mladého muže.Na konci tohoto příběhu.Také dojde ke rvačce teenagerů ve škole.
Bookmaker - Když děláš limonádu (2023) (epizóda)
Jako ujde to.Více se mi líbila první epizoda.Charlie Sheen se zde tentokráte neobjeví.V první epizodě například hrál s přáteli karty-poker.První epizoda byla akčnější a příběhově lepší.Dávám proto jen 2 hvězdy.
Jeden blbec na večeru (1998)
Francouzská komedie roku!Získala 3 Césary.Takovýto film tu dlouho nebyl.Dávám 4 hvězdy.Líbí se mi i ta úvodní písen´
Želvy Ninja - Myšouni útočí! (2012) (epizóda)
Želvy ninja mám rád.Dávám 65 procent a 3 hvězdy.Tentokráte se 4 želví bratři potýkají s robotími nepřáteli.April v této epizodě je ukraden mobil,který se na konci epizody rozbije...Mistr Tříska zde moc nezasahuje a spíše želvám radí a April zde je jako další "ninja".
Simpsonovci - Kamp Krusty (1992) (epizóda)
Lise ani Bartovi se ke konci školního roku moc nedaří.Bart je na tom kvůli zlobení během školního roku hůře než-li jeho sestra Lisa.Lisa má zde 2 z chování a Bart má samé 5,ale Bart své vízo také falšuje...A proč?Aby se dostal na kemp,kde má být top zábava a klaun Krusty,ale i když se tam na tábor oba nakonec dostanou,kemp se změní v "otročinu"a tábor snů se změní v "noční můru".Lisa a Bart zde s ostatními studenty musí vyrábět peněženky a trpět od vedoucích,které tvoří zlí kluci od nich ze školy šikanu.Jedinou šancí přitom je pomoc jejich rodičů Homera a Marge.Dávám 4 hvězdy a 70 procent.
Arrow - Burned (2013) (epizóda)
Hoří zde patrová budova.Umřou zde minimálně 4 hasiči.Na začátku a na konci této epizody hlavní hrdina Oliver Queen posiluje.Kdosi zabíjí hasiče-takový falešný hasič.Požár v domě vznikne díky výbuchu plynu.Dávám 65 procent a 3 hvězdy.
Simpsonovci - Secrets of a Successful Marriage (1994) (epizóda)
Manželství Homera a Marge prochází krizí přičemž Homer je zde jako učitel "laik".70 procent.
Simpsonovci - Every Man's Dream (2015) (epizóda)
Homer zde to nemá jednoduché.Trpí tady narkolepsií(poruchou spánku).Pospává,kde se dá.Dokonce usne i v práci.V jeho sektoru v elektrárně dokonce vznikne požár.Taky manželství Homera a Marge má krizi.Homer si najde za Marge mladší náhradu.O něco později si i Marge najde místo Homera staršího muže.V této epizodě hodně pije Homer pivo a jeho nová přítelkyně docela taky.O Bartovi a Lise zde moc v této epizodě zmínka není.Homer se dokonce i s novou přítelkyní i vyspí,ale asi za to nemůže,nebot večer před tím byl docela opilý...Dám 3 hvězdy a 60 procent(viděno v angličtině na You tubu).
Komisár Rex - Blond, krásna, mŕtva (2002) (epizóda)
Mně se to docela líbilo.Celkem příjemný díl.Zápletka s blondýnkami a poštákem je dobrá.Rex zde je aktivní trochu méně,ale koukatelná epizoda to je.Jinak komisař je dobrý.Blondýnky jsou zde pěkné.Dávám proto 60 procent.
Bookmaker - Tyhle prachy smrdí (2023) (epizóda)
Průměr.Tak kolem 60 procent.Charlieho Sheena jako herce můžu.Tento seriál je dobrý.Jinak ostatní herci v tomto seriálu jsou taky dobří.