Recenzie (558)
Príšerky: Univerzita (2013)
Velmi dobré!Dávám 4 hvězdy a 80 procent.Vcelku dobré pokračování...Mně se to líbilo,a to animáky nemusím.
Arrow - Midnight City (2015) (epizóda)
Dobrá epizoda,kde je blondýna jako maskovaný hrdina.Jinak druhá časová linie v Hong Kongu je taky dobrá.Dávám 3 hvězdy a hodnotím 60 procenty.Akce i napětí zde jsou dobré.
Obi-Wan Kenobi - Časť I (2022) (epizóda)
Mně se to líbilo.Scény to má dobré a akce i napětí tu jsou taky dobré.Kenobi je skvělý seriál.Tato epizoda si ode mě vysloužila 4 hvězdy a 80 procent.Unos oné holky je povedený a prostředí tohoto seriálu je atraktivní.Viděno s titulky a s kamarádem...Hodnotím přesto velmi kladně.Ewan McGregor je zde dobrý.Souboje jsou pěkné,herci dobří a okolí filmu je bravurní.Proto dávám 80 procent a 4 hvězdy.
Simpsonovci - A Serious Flanders: Part 2 (2021) (epizóda)
Soused od Simpsonových Flanders shání peníze přes Smartphone.Homer jen tak tak vyvázne z hořícího domu,kde je vězněn.Flanders nemůže sehnat peníze na internetu a vzpomíná na dětství a svého otce a později se vloupá do sirotčince a tam potká ředitelku onoho zařízení.Homera zachrání náhoda,když spadne náhodou vana z patra na 2 vymahače dluhů.Poté jej zachrání vlastní manželka Marge.Peníze nakonec dostane ředitelka sirotčince a využije je bohulibě...Dávám 3 hvězdy a 60 procent.
Jobs (2013)
Proč ne?Mně se tento snímek líbil.Film Jobs je jistě zajímavý a poutavý.Dojemný příběh technologického génia.Film Jobs je dobrý a pozoruhodný.Hodnotím jej 65 procenty a 3 hvězdami.Viděl jsem jej na DVD.
Arrow - Al Sah-Him (2015) (epizóda)
Ale jo,celkem dobrý.Tato epizoda je zajímavá a dobrá.Oliver Queen i ona blondýna v jeho týmu se mi docela líbí.Dávám této epizodě 3 hvězdy a 60 procent.Akční scény a prostředí jsou zde pěkné...Vcelku dobrý díl.
Love, Death & Robots - Na Sonnie si nepřijdete (2019) (epizóda)
Tato epizoda je pěkná i zajímavá a souboj monster je drastický a krvavý a ony 2 holky jsou hezké a tento snímek je úžasný,ale snad až příliš krátký.Na animák je to dobrý snímek a scifi je to taky pěkné.Dávám 60 procent a 3 hvězdy.Na mě až příliš brutální a morbidní záležitost.Malým dětem bych to moc shlédnout neradil.Jsou zde také prvky romantiky...
Simpsonovci - We're on the Road to D'Ohwhere (2006) (epizóda)
Skvělý díl.Bart se zde spolčí s Milhousem a zachrání Homera před smrtí a Homer s Bartem jedou do Vegas a Marge mezitím prodává léky Hadákovi a Otovi a pak jí dá polda Wigum do vězení.Nakonec zůstávají Meggie a Lisa sami,nebot i Bart s Homerem jsou v krimu a Bart předtím musí na letní tábor díky Homerovi.
Simpsonovci - Marge's Son Poisoning (2005) (epizóda)
Pěkný díl.Tato epizoda je dobrá i zajímavá.Bart tady jezdí se svojí mámou na dvojkole.Bart je pokládán tedy za "mamánka".Dávám 60 procent a 3 hvězdy.Tato epizoda se mi docela líbí.Homera využívá barman Očko,který na něm chce vydělat peníze,nebot Homer má silnou ruku z toho,jak doma posiluje...Zdařilé.
Simpsonovci - The Monkey Suit (2006) (epizóda)
Tento díl je dobrý.Lisa je zde chytrá a Bart zase zlobí.Simpsonovi zde navštíví muzeum.Dávám 3 hvězdy a 60 procent.