Recenzie (558)
Toy Story - Boj hračiek (1995)
Krásný animák mého dětství...Dávám 80 procent.Tento animák mám stále rád.A to animáky tolik nemusím...Tento je výborný a taky zábavný!
Jack (1996)
Jack je mile pusobici film.Pekny a originalni snimek.Dobre zahrany film.Hlavne je zde dobry Robin Williams.Jack utoci na city divaka a docela se mu to dari...Jack jako zazracne dite starne 4x rychleji.Williamsovi se zde dari.
Hancock (2008)
Vynikajici fantasy film.Vyborny Will Smith.Davam 4/5 hvezd.Mne se to libilo a Smith jako netradicni hrdina nezklamal.Uz se tesim na dvojku...Will Smith zde pije vino a kleje.Takovy akcni/fantasy snimek.
Sherlock a Watsonová (2012) (seriál)
Mne se to docela libilo.Ani toto moderni pojeti Sherlocka neni spatne.Davam 60 procent.Lucy Liu zde sekunduje dobre.Miller je taky docela sympatak.Tento serial je dobry i napinavy.Je moderni a odehrava se v New yorku,ale na ten serial s Cumberbatchem to nema...
Malý indián v meste (1994)
Docela komicky film.Je o odlisnych kulturach.Hlavni protagoniste dobri.Davam mu 60 procent.Neco jako film Z dzungle do dzungle.Pobavi i potesi...Tento film se mi libil.Vtipne momenty to melo.Proc ne?Vhodne treba na destivy vikend.
Kancl (2005) (seriál)
Moc dobry serial.Davam mu 80 procent.Hlavne za Stevea Carella.
Agatha Christie's Poirot - Byt na treťom poschodí (1989) (epizóda)
Vyborny dil s Poirotem.Davam 80 procent.Tentokrate znudeny Poirot a dalsi zajimavy dil...Tento dil se mi libil take.
Noc v múzeu (2006)
Tento snímek je celkem dobrý.Mně se to docela líbí.Speciální efekty jsou zde pěkné.Dávám 3 hvězdy.Akce a napětí dodávají filmu šarm.Tento film má své dobré momenty a chvíle.Stojí za zmínku...
Kazaam (1996)
Jako pro deti dobre,ale jinak trochu prusvih...40 procent za Shaqua.
Hviezdny smeč (1996)
3 hvezdy za Michaela Jordana a "animaky".