Recenzie (558)
Môj kamoš obor (2016)
Obr Dobr-vcelku dobry fantasy film,ktery ma sve kouzlo...Divka Sofie je jim unesena ze sirotcince.Dobracky obr ji nastesti nesni.Co umi dobracky obr?Dotvite se v tomto "obrovskem" filmu.
This Side Up (2009)
I ja mam rad Elvise.Toho chlapka je mi lito.Davam 60 procent.
Miláčku, zmenšil jsem nás! (1997)
Za me prumerny snimek.Hlavne ocenuji vykon Ricka Moranise a komiku tohoto pribehu...
Ružový panter (1963)
Kral diamantu!Davam 80 procent.1 je velmi dobra a Sellers skvely!
Hviezdna brána (1997) (seriál)
Vyborny serial,videl jsem spousty epizod.80 procent!
Průšvihy s čarováním (1994) (seriál)
Vcelku dobrý a koukatelný americký seriál.Je z 90.let.Je o tom,že dva kamarádi,kteří jsou studenti vytvoří díky počítači "džina",který má vzhled krásné a inteligentní ženy,což je Vanessa Angel(herečka a modelka).Ona jim pak plní různá jejich přání.Například jeden z nich chce mít I.Q. génia a tak mu ona "vykouzlí" velkou hlavu a super inteligenci a on pak je nadaný například v matematice a díky ní taky ti dva kluci chtějí okouzlit holky z jejich školy.
Love on the Balcony (2017)
Proc ne?Neni to spatne...60 procent!Na kratky snimek to je vcelku dobre a zabavne.
Pre vtáčikov (2000)
Velmi pekne a docela zabavne.Na kratky snimek to neni vubec spatne...