Obľúbené herečky (10)
Stačil mi jen jeden pohled, vlastně jeden film, abych věděla, že to byla paní Herečka. Smekám!
Všichni ji známe jako paní Weasleyovou, ale já ji mám ráda z Mamma Mia! a všech podobných aktivních rolích, kdy hraje dámu, které z tváře úsměv jen tak nesleze.
V Greatest Love jsem ji ani pořádně nezaznamenala, ale nakonec si mě získala v Master's Sun a v It's Okay, That's Love mě jen utvrdila v tom, že je to prvotřídní herečka.
Hana Sugisaki
Najlepšie filmy:
Leto s Marnie (2014)
Láska na bodu varu (2016)
Slova v bublinách (2020)
Fumi Nikaidó
Najlepšie filmy:
Tapestry (2020)
Do poslednej klapky krvi (2013)
Himizu (2011)
Maju Macuoka
Najlepšie filmy:
Koe no katači (2016)
Pod vlivem lásky (2008)
Zlodeji (2018)
V současné době herečka, kterou bedlivě sleduji, protože mě na obrazovce hodně baví. Nejvíce jsem si užila v seriálu Extravagant Challenge.
Haru Kuroki
Najlepšie filmy:
Vlčí děti (2012)
Chlapec vo svete príšer (2015)
Každý den – dobrý den (2018)
Satomi Išihara
Najlepšie filmy:
Zatôichi: The Last (2010)
Šinobi no kuni (2017)
Onigamiden (2011)
Fumino Kimura
Najlepšie filmy:
Subete wa kimi ni aeta kara (2013)
Bajka: Zabiják, co nezabíjí (2021)
Bajka (2019)