Recenzie (5 607)
Nikdy neprohrát (1978)
Teda film naprosto o ničem. Nechápu,jak na něco takového mohl Eastwood kývnout.
Nepriateľ ľudu (1978)
Příběh o lidské zbabělosti, pokrytectví a touze po mamonu, který odráží dnešní svět. Steve McQueen v pro něj netypické roli podává jeden ze svých nejlepších výkonů.
Tajný závod (1976)
Bláznivá komedie o různorodých závodnících, kteří jedou napříč Amerikou. Několik vtipných momentů a lahodný zvuk motoru je však to jediné co film nabízí.
Televizní společnost (1976)
Skvělé výkony Williama Holdena a Fay Dunaway jsou sice pastvou pro oči i uši, ale celý film je neskutečným způsobem roztahaný a chvílemi dost nudí.
Rodinné spiknutí (1976)
Podvodnická vědma s taxikáře a zlodějský klenotník. Ano,postavu vskutku pozorohodné, k tomu kombinace thrilleru a komedie. Jenže to není moc vtipné a ani moc napínavé. Na mistra napětí je to velká slabota.
Maratónec (1976)
Dva příběhy, které se sice vzájemně prolnuly, ale zjevně neměly nic společného, ale jen do chvíle, kdy se bratři sešli. Slušně napínavý a hodně zajímavý thriller.
Rozhovor (1974)
Čekal jsem od špionážního thrilleru mnohem víc. Celý film se celkem nic neděje, jen postupem času se projevuje paranoia hlavního hrdiny, spojená s pracovní deformací, která vyvrcholí demolicí vlastního bytu.
Tulák z vysokých plání (1973)
Eastwoodův druhý režijní počin. Vybral si téma mu nejbližší a režii zvládl na výbornou. K tomu dobrý příběh, i když trochu předvídatelný a samozřejmě sám Eastwood jako drsný kovboj, který se chytře pomstil všem, kteří si to zasloužili.
Veľká Northfieldska lúpež (1972)
Western naprosto o ničem, tedy krom plácání nesmyslů.
Urážka (1973)
Když si hraješ s ďáblem, tak ho nezměníš, ďábel změní tebe. Dvacetiletá praxe u policie a stovky případů znásilnění na člověku přeci jen něco zanechá. Fanatik Connery přepísknul výslech fanatického násilníka.