Recenzie (5 589)
Veľká Northfieldska lúpež (1972)
Western naprosto o ničem, tedy krom plácání nesmyslů.
Urážka (1973)
Když si hraješ s ďáblem, tak ho nezměníš, ďábel změní tebe. Dvacetiletá praxe u policie a stovky případů znásilnění na člověku přeci jen něco zanechá. Fanatik Connery přepísknul výslech fanatického násilníka.
Krvavá mačeta Apačov (1972)
Lancastera jsem neměl nikdy v oblibě a nebylo tomu ani tentokrát. Nicméně celý snímek působí dobrým dojmem, je dost brutální a drsný a akční scény jsou moc pěkně natočeny.
Tajná vojna Harryho Frigga (1968)
Skvělý Newman si jako vojín neskutečným způsobem vychutnával generály. Dokud velel Ital,bylo vše v pohodě a srandy kopec. Ale s příchodem německého velení šlo všechno do háje, ale to by nebyl koumák Frigg,aby se ze všeho nedostal.
Vodič (1978)
Perfektní honičky, sympatický hlavní hrdina, krátká stopáž a fanatickej policajt. Perfektní kombinace a k tomu dobrá režie klasika žánru Waltera Hilla
Podivný pár (1968)
Perfektní souhra Lemmona a Matthaua. Matthau je klasicky cynický až na půdu a jeho snaha zachránit kamaráda před sebevraždou ho málem k sebevraždě dovede
Madigan (1968)
Začalo to rutinou, která se zvrhla v průšvih, který skončil fiaskem. Widmark je správný drsný polda, který nepracuje přesně podle zavedených metod. A možná právě tohle mu bylo osudným.
Sprievodca ženatého muža (1967)
Vtipný návod na nevěru. Matthau je roztomile naivní a nezkušený.
Agatha (1979)
Nezajímavá a nezábavná fikce
Šesť výstrelov (2012)
To je těžký, když béčkovej, nebo spíš céčkovej, režisér natočí film o něčem,co tu už bylo a k tomu to nenatočí zrovna nejlíp. Hned mě napadlo skvělých 96 hodin, ale co se dá dělat. Teď se všechno točí v Rumunsku, to je pak taky dost znát. Ale na druhou stranu, poslední van Dammovi filmy jsou o poznání lepší, než co točil před lety.