Recenzie (8 377)
Kočičí hra (1982) (divadelný záznam)
Nemá chybu, prosté a tak krásné milé herectví, co ty dvě Dámy na jevišti předvádějí, až se mi místy chtělo pla...
Rybí bojovník (2010) (relácia)
Hodnotím sdílnost..
Evolúcia (2001)
Pan Duchovny navázal zábavně na svůj světově známý profil "koumáka v záhadách".. :-)
Útěk s Cézarem (1989)
Milý pes..
Monk (2002) (seriál)
Bavila mne jeho odlišnost od ostatních tak velká..! Jinak často více nuda, než-li zábava!
Drzá Jordan (2001) (seriál)
Hodně ubohé a hloupé..
Ten chlapec je postrach 3 (1995) (TV film)
Tak tohoto spratka bych třískal hlava nehlava.!!! Ale toho předchozího, ten byl moc sympatický, tohle je jen slátanina stavějící na úspěších jedničky a dvojky... :-((
Gejša (2005)
Viděno, ale nezajímavé..
Havran (1963)
Moc vyvedený klasický horror klasického autora s výbornými herci.
Malý obchod hrůz (1960)
Horrorová tragikomedie o mladém muži, který jen chtěl začít lepší život za pomocí "zázračné květiny" z rodu "mucholapkovitých"... :-))