Recenzie (8 377)
Conan (1997) (seriál)
Toho borce nesnáším od pohledu, nevím, jak někdo tak nesympatický se mohl vůbec kdy probojovat na obrazovky.!!!!!
Prefíkaná banda (2004) (seriál)
Poměrně sympatický tým v dobře zpracovaném seriálu triků a podvodů, někdy opravdu monstrózních co do částky, o kterou jiné obírají...
Znamenie štyroch (2001) (TV film)
Kanadské zpracování nejslavnějších detektivních románů je kvalitní a pan Fewer čestně obhajuje pozici mezi velikány, svými kolegy z UK a USA..
Škandál v Čechách (2001) (TV film)
Opět nejprohnanější Sherlockův protivník..
Tichá noc (2002) (TV film)
Kouzlo Vánoc je někdy čarovné a vyvolá nevyvolatelné, chvilkový mír mezi nepřáteli, doba, kdy se lidé stávají opět lidmi i v těch nejtíživějších situacích..! Ovšem nic netrvá věčně.
Šest černých dívek aneb Proč zmizel Zajíc? (1969)
Pan Lipský ve své roli na míru.. :-)
Čajka Jonathan Livingston (1973)
Musí na to být správná nálada.
Imigranti (2008)
Sem tam vtipná hláška, jinak nic...
Siedme nebo (2008)
Tyto filmy mají smysl... láska "podzimního věku" zpracovaná po našem-mladistvém stylu, proč to najednou kurňa někomu vadí..?!! Naši dědečci a babičky jsou přeci také milující lidé...nebo ne? :-))
Kočičí hra (1998) (divadelný záznam)
Kvalitní herečky, kvalitní zpracování, co více dodávat, ale šestnáct let předtím se dělalo daleko jiné divadlo u nás.!!!