Recenzie (8 383)
Monk (2002) (seriál)
Bavila mne jeho odlišnost od ostatních tak velká..! Jinak často více nuda, než-li zábava!
Drzá Jordan (2001) (seriál)
Hodně ubohé a hloupé..
Ten chlapec je postrach 3 (1995) (TV film)
Tak tohoto spratka bych třískal hlava nehlava.!!! Ale toho předchozího, ten byl moc sympatický, tohle je jen slátanina stavějící na úspěších jedničky a dvojky... :-((
Gejša (2005)
Viděno, ale nezajímavé..
Havran (1963)
Moc vyvedený klasický horror klasického autora s výbornými herci.
Malý obchod hrůz (1960)
Horrorová tragikomedie o mladém muži, který jen chtěl začít lepší život za pomocí "zázračné květiny" z rodu "mucholapkovitých"... :-))
Pacifik (2010) (seriál)
Tyhle vekoprodukce velkých amer.osobností jsou dělány pro Američany, tak ať si je nechají, já jejich příslušnost k hrdinství nesdílím..
Supertajná zbraň (1997)
Příjemný hraný komiks s přerostlým basketbalistou a jeho želeynou maskou, za kterou chrání město před posedlým maniakem a jeho soukromou "černou" armádou se superzbraněmi zcizenými USA Army...
Pekelník III - Peklo na Zemi (1992)
Skvělé, originální pokračování slavné kultovné série, lepší díl jako protáhlá dvojka, a ti Cenobité dostanou...
Pekelník II - Zviazaný s peklom (1988)
Přišlo mi to jako zbytečné, pořád ty odkazy na jedničku a překombinovaný závěr, dobrý, ale přeplácaný... Pozitivní je Pinehead s Cenobity a prvopočátek vysvětlení jejich existence coby "vyslanců pekla."