Recenzie (8 377)
Dobrý, zlý a škaredý (1966)
Úchvatný závěr slavné spaghetti trilogy... prostě nemá chyb. Kdo viděl, pochybuje, že jde lépe zvárnit "Divoký Západ" jinak... A Maestro "M" opět zní a navždy. :-)
Warrior Queen (1987)
Klasika a objeví se i náš známý Deathstalker... :-)
Halloween: Vzkriesenie (2002)
Jen vzpomínka... díky bohu!
Halloween: Predvečer Sviatku Všetkých svätých (1978)
Šílena vyvražďovačka začíná..
Transformers (2007)
Nepochopil jsem, k čemu to všechno vlastně je...?! :-((((
Dvaja vo vlne (2010)
Dva velcí mužové světového filmu, nejen toho francouzského.!
Až na konec světa (1991)
Dobře zfilmované poselství lidem... chtění, snění, láska, umanutost, sláva, přátelství, snad i zrada, vše je v tomto honu na muže, který sám štve, sám sebe obelhává i druhé, protože prostě miluje. Opravdu až "snově" zpracované sci-fi, Wenders potěšil.! :-)
Hondo (1953)
Souboje s vraždícími Indiány-Apači-Meskareli, jsou nezapomenutelné a klasické..
Setkání v Praze (2006)
Příjemný snímek o hledání vztahu s otcem.. Čtyřicátník Christoffer zachraňuje své manželství, kdy ho jeho manželka podvádí a komplikovaný vztah s otcem řeší teprve až po jeho smrti. Až na čtyři trapná místa, vsuvky s nechápajícími českými občany, je film velmi slušný s dobrou atmosférou.
Dvaja spoločníci (1992)
Příjemná realistická komika života. Pravý opak Mistra Villaggia. :-))