Recenzie (8 377)
Botostroj (1954)
Vejražka výrazný v roli, nicméně tohle nemuselo být.!!! Víme všichni, kdo je ten zlý a kdo dobrý.! Dnes už ano.
Jane Doeová: Zmiznutie (2005) (TV film)
Tu babu nesnáším.!!!!!!
Triumf vôle (1935)
Zrůdnost fanatismu založeného na nepravdě a nenávisti k druhým národům. Zde se můžete přesvědčit, že Vám všichni historici kolem nelžou.!!!! :-()
Heydrich - konečné řešení (2011) (seriál)
Pan Töpfer mi skutečně na nervy leze svým všudybylstvím apod... Hlavně jeho patetičnost je spíše k smíchu.!!! Jinak jako dokument, mapující jednu krátkou, o to však krutější etapu naší vlasti, hodnotím velmi kladně.
Pološero (2011) (relácia)
Dobrá platná dokumentaristika.! Takové pořady vítám na tv..
Policejní jednotka v barvách (1982) (seriál)
Krásná komika, místy tak vtipná... seriál předznamenal vznik tří filmových skvostů scénicky jako přes kopírák.
Karosta - život po Sovětech (2008) (TV film)
Dobře zpracovaný dokument o tom, jaké dědictví si po sovětské éře odnáší toto lotyšské místo...
Noc živých mŕtvych (1968)
Konec filmu je skvělý..
V Bruggách (2008)
Vyvedené.. Má to pro mne i hloubku-sdělení. Skvělí herci, exceluje opět p.Farell, Gleeson rovněž bravurní a Fiennes, to je mystik pane... hrozivý pohled, už od Červeného draka.
Trumfy Miroslava Donutila (2011) (relácia)
Nebaví mě to.! Zklamání.. Ten Donutil po letech tedy pěkně omrzí, pořád to samé a s ještě stupidnějším úsměvem a hosty..? Tady tohle posezení mu ani za mák nevěřím ... :-((