Recenzie (8 383)
Mladý Frankenstein (1974)
"Frau Blucher" mě dostávala.. a ti říhající oři v dáli při vyslovení jejího jména a Igor (Ajgor) na scéně... no poklad. :-))
Ohnivá sedla (1974)
Kdo neviděl, nezná klasiku parodií, jednu z těch nejlepších.!! :-))
Milenci na neděli (1980)
S takovým obsazením nejde zkazit nic, tedy když někdo není extra blbec.!!! :-)
Zkažená mládež (2007)
Výborné, konečně v plné své obnažené hrůznosti...šikana a její důsledky.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! PS: Trochu se mi nelíbilo pár věciček, ale drobných..
České nebe: Cimrmanův dramatický kšaft (2010) (divadelný záznam)
Krása, krása, klasika. :-)))
Peklo (2003)
Tentokráte dobré..
Botostroj (1954)
Vejražka výrazný v roli, nicméně tohle nemuselo být.!!! Víme všichni, kdo je ten zlý a kdo dobrý.! Dnes už ano.
Jane Doeová: Zmiznutie (2005) (TV film)
Tu babu nesnáším.!!!!!!
Triumf vôle (1935)
Zrůdnost fanatismu založeného na nepravdě a nenávisti k druhým národům. Zde se můžete přesvědčit, že Vám všichni historici kolem nelžou.!!!! :-()
Heydrich - konečné řešení (2011) (seriál)
Pan Töpfer mi skutečně na nervy leze svým všudybylstvím apod... Hlavně jeho patetičnost je spíše k smíchu.!!! Jinak jako dokument, mapující jednu krátkou, o to však krutější etapu naší vlasti, hodnotím velmi kladně.