Recenzie (224)
Pomsta v mene syna (2007)
Ale jo. Je tu pás solidních akčních scén a má to slušný tempo. Na jedno zkouknutí je to fajn.
Nezastaviteľný muž (2014)
Koukatelný a občas zabavný. Jinak ale hrozná nuda and zmatenej střih v bitkách mi taky moc neseděl.
Tiene minulosti (2006)
Au au au. Tak tohle byla rána. Příšerně natočený i sestříhaný, v kombinaci s přeplácaným příběhem, znuděným Seagalem, očividnými kaskadéry and trapnými přestřelkami. Jo a ani jeden souboj. Hrůza.
Prepadnutie 2: Temné územie (1995)
Tohle byla pecka! Akce, napětí, tempo, záporáci, klaďasové, Seagal... všechno super. Zatim nejlepší Seagal, co jsem viděl!
Nico - viac než zákon (1988)
Docela dobrá kriminálka s fajn akcí. Ale bohužel strašlivě nevýrazná s nudnými postavami.
Beštia (2003)
Ale jo. Celkem zábavný akční béčko. Akce je tu celkem dost a je docela dobrá, i kdy Seagalův dabl je neuvěřitelně očividnej. A hudba byla celkem dobrá.
Proti temnote (2009)
Chtěl jsem dát jednu za Reeda, kterej tu má pár zábavných bitek a za Seagalův tučňáčí běh, ale nemůžu. Je to neuvěřitelná nuda s otřesným střihem a Seagal je tu asi 15 minut, zatímco film následuje bandu idiotů, který předvedou každý hororový klišé, co kdy bylo. Už nikdy znova!
Cesta utrpení (2018)
Můj první Seagal. Ano, to jsem si vybral, že? XD Upřímně, užil jsem si to. Film je taková slátanina, příběh nedává špetku smylu, Steve you tu vyobrazen jako asijský Ježíš and je tu tolik zápletek, které jsou zmíněny jednou a pak zmizí z filmu a nikdy se nevrátí. A já se u toho popadal smíchy. Hlavně protože Steve se očividně pokusil být artistický, tak ten film i vypadá docela pěkně. Samotný Steve se docela snaží a pár hodu předvede (Kopy obstara třikrát hubenější dubl). Nicméně, hodně jsem se smál. Nejlepší bylo jak ve finále mluví o podstatě Kung-fu... hned po tom co střílel Mafiány ůtočnou puškou! Takže, pokud máte rádi blbosti u kterých se zasmějete, tohle by mohlo být pro vás.
Raptor Island: Jašter útočí (2004) (TV film)
Upřímně, zábavná kravina. Nízké hodnocení 100% pochopitelné, ovšem, mě to pobavilo.
Jurský svet: Zánik ríše (2018)
Sakra, tady nevim. Bavil jsem se, ale čím víc na to myslím, tím víc se to rozpadá. Musím vidět znovu.