Posledné recenzie (224)
Nebezpečný pomstiteľ (2009)
Fajn tempo, fajn záporák a fajnově nasranej Seagal. Akce stojí za prd ale i tak je to fajn na jedno zkouknutí.
Ťažko ho zabiť (1990)
Tenhle se povedl. Fajn tempo, akce i záporáci. Jen to finále Seagal měl prakticky zadarmo. Čekal jsem nějakou bitku s tím fousatým hajzlem. Ale co, i tak zábava.
Prepadnutie v Pacifiku (1992)
Ok, ok! Na druhý zhlídnutí mě to bavilo víc. Pravda, dávám spíš slabý 4*, protože tempo občas kolísá a ten finální "souboj" je pořád k smíchu. Nicméně, i přesto je to zábavnej akčňák se charismatickým Seagalem, kterej je ve skvělý formě. Takže slabší 4, ale rozhodně už nejsem tak přísnej.
Posledný denníček (3)
Mých top 5 Pátků Třináctého
1. Pátek Třináctého (1980)
2. Jason X
3. Pátek Třináctého VI Jason Žije
4. Pátek Třináctého III
5. Pátek Třináctého V Nový Začátek