Recenzie (224)
Kat (2004)
Hezká pomsta, výbornej hlavní hrdina i záporák, ale na akci zřejmě zapoměli, páč to finále nebylo nic moc.
Kat 2 (2008)
Docela blbost, ale sakra, ta brutální akce mě fakt bavila. Navíc Stevenson jako Punisher naprosto přirozený.
Gunman: Muž na odstrel (2015)
Hodně dobrej thriller, kterej sráží velká hromada hluchejch míst.
Kameňák 5 (2015)
Ale jo, furt dobrý, jen mi vadil ten nonstop zvuk ,,Směj se''.
Kameňák 4 (2013)
Neskrývaná hovadina, ale pořád je to jen přehlídka vtipů, takže ok.
Kameňák 3 (2005)
Trochu slabší než předchozí filmy, ale furt sranda, romové byli vtipní. (To už bych pobil půl republiky, jak je vona rapl.)
Kameňák 2 (2004)
To samý co jednička, jen trochu ulítlejší.
Kameňák (2003)
Přehlídka vtipů, noc víc, tak proč se zbytečně vztekat.
Temný rytier (2008)
Vynikající příběh a výborný praktický triky. Bale pořád výbornej, Ledger úžasnej a Eckhard se taky nemá za co stydět. Bohužel ta ruční akce byla dost slabá, naprosto viditelně Batman švihá údery do prázdna a všichni padaj po zemi bez jakýhokoliv důvodu. Naštěstí je příběh natolik dobrej, že film udrží, ale ty bitky jsou horší než v Kurýr Restart.
Batman a Robin (1997)
Arnold byl dobrej a akce bylo dost. Toť vše, zbytek už asi každej další uživatel napsal.